//
کدخبر: ۴۳۴۱۴۸ //
یادداشتی از علی مسعودی

گروه مرگ بودیم یا زندگی؟!/ فردا مشخص می شود!

روزی که مسابقات جام‌ جهانی زیر ۱۷ سال قرعه‌کشی شد خیلی ها فکر می کردند ایران در گروه مرگ قرار گرفته است!

گروه مرگ بودیم یا زندگی؟!/ فردا مشخص می شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت های جام جهانی زیر ۱۷ سال در اندونزی در حالی پیگیری می شود که دو تیم آلمان و آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده اند ‌و از بین چهار تیم فرانسه، ازبکستان، مالی و مراکش نیز دو تیم دیگر باید به این مرحله برسند تا برای رسیدن به فینال رقابت کنند. اما جالب اینجاست در بین این تیم ها هیچ خبری از تیم های گروه مرگ ( ساخته عده‌ای! ) نیست و نه خبری از برزیل است و نه ایران و انگلیس که همه فکر می کردند از این گروه یک تیم به فینال می رسد چون گروه مرگ مرحله گروهی محسوب می‌شود.

برزیل قهرمان دوره قبلی با ۳ گل مغلوب آرژانتین شد تا مسی های آینده، رقیب همیشگی شان را تحقیر کنند و انگلیس هم مقابل ازبکستان شگفتی ساز شکست خورد تا تنها تیم آسیایی در جهان آبروداری کند. ایران هم که مقابل مراکش شکست را پذیرفت تا هیچ اثری از گروه ساختگی مرگ باقی نمانده و همه با هم‌ به خانه هایشان برگردند. حال اینکه کدام تیم فینالیست شود، باید کمی صبر کرد و تیم های بزرگ واقعی را در مرحله نیمه نهایی دید. اینکه چرا ما با یک پیروزی مقابل برزیل این همه از خود بیخود شدیم و جشن گرفتیم ولی خیلی از مسابقات کنار رفتیم همان اتفاق برای بزرگسالان در جام جهانی قطر افتاد که پس از بردن ولز درب و داغان جشن گرفتیم. حال اینکه ازبک ها باید گروه خودشان را چه گروهی نام ببرند قطعا باید گروه طناب دار باشد!

البته با تیم های باقی مانده و حذف تیم‌ های صورت گرفته به این نتیجه می رسیم گروهی که ایران در آن حضور داشت گروه مرگی نبود که آنقدر بزرگش کرده بودند. گروهی که همه دیدند مقابل چه تیم‌ هایی حذف شدند و کنار رفتند. اگر واقعیت را بخواهید؛ گروه مرگ گروه آرژانتین، ازبکستان، مالی و کانادا یا همان گروه (B)بود که همین الان دو تیم از همین گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته اند و یک تیم نیز احتملا فردا به این جمع اضافه می شود و باید دید مالی با شکست مراکش به همه ثابت می کند گروه مرگ چه گروهی بود؟! گرچه اگر مالی هم‌، حذف شود باز هم گروه مرگ همین گروه بود چون دو تیمش در مرحله نیمه نهایی حضور دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۱۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان