//
کدخبر: ۴۳۳۸ //
سید جلال حسینی:

فروش نفت با یک کاغذ نشان دهنده فساد در فوتبال است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان گسترش خطاهای زیادی کردند و بی توجهی داور به خطاها باعث عصبانیتم شد

فروش نفت با یک کاغذ نشان دهنده فساد در فوتبال است

به گزارش فرتاک نیوز  سید جلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد:فشار زیادی را به علت تدافعی بازی کردن حریف تحمل کردیم. همچنین از هواداران تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند. کسب سه امتیاز برابر تیم گسترش فولاد که خارج از خانه نباخته ارزش بالایی دارد.

وی درباره اینکه "پل یانیسکی" می‌تواند جانشین خوبی برای او در بازی بعد باشد، گفت: هر کسی جانشین من باشد تلاش می‌کند خوب بازی کند. در بازی بعدی من،فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی نیستیم و جایگزین کردن سخت است.

حسینی در مورد اینکه داور شما را عصبی کرده بود، بیان کرد: در مورد پنالتی صحبت نمی‌کنم و کارشناس در آن مورد نظر می‌دهد اما حمله‌ای که ما می‌کردیم را آنها با یک خطا می‌خواباندند خطای فنی هم درست یکبار، دوبار،‌سه بار بازیکن حریف روی من خطا کرد و به داور می‌گویم چرا به او کارت زرد نمی‌دهی و در مجموع قضاوت نادرست داور باعث عصبانی شدنم شد. 

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه عمدا کارت زرد گرفته تا در بازی بعدی غایب باشد گفت: اینطور نیست بازی با صبا هم برای ما مهم است.

وی درمورد اینکه برانکو گفته اراده‌ای وجود دارد تا پرسپولیس موفق نشود گفت: جا دارد از هوادارن تشکر کنیم آنها به ما روحیه می‌دهند در خیلی از مواقع خودمان را کنترل کردیم. داور خیلی از خطاهای حریف را نمی‌گرفت.

حسینی در مورد اینکه سرمربی حریف به هر خطایی که به سود پرسپولیس اعلام می‌شود اعتراض می‌کرد گفت: انتظار دارم که باشگاه ما نیز به این مساله واکنش نشان بدهد.

وی در مورد اینکه اسدی کاپیتان گسترش گفته داور به سود پرسپولیس سوت زده، بیان کرد: ما به داور اعتراض نکردیم و وقتی روی من خطا صورت گرفت به داور گفتم چرا به بازیکن کارت زرد نمی‌دهی که به من کارت زرد نشان داد و به سمت بیرانوند رفت و به او هم تذکر داد. این طرز صحبت کردن است؟ اعصابمان خرد شده بود.

مدافع سابق تیم نفت در پایان درباره دریافت طلبش از این باشگاه خاطر نشان کرد: سوال خوبی است هیچ کس هم جوابگو نیست. اگر کسی به دنبال فساد در فوتبال است این خودش یک فساد است که با یک کاغذ نفت را فروخته‌اند و هیچ کس هم جواب نمی‌دهد. امیدوارم کسی پاسخگو باشد.

 

 

 

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان