//
کدخبر: ۴۳۳۲۹۸ //

عجیب ولی واقعی؛ بهترین دروازه‌بان جام جهانی با ۲۴ گل خورده!

عجیب ولی واقعی؛ بهترین دروازه‌بان جام جهانی با ۲۴ گل خورده!
به گزارش فرتاک نیوز،

گروه تیم ملی ایران در مسابقات زیر ۱۷ سال جهان سخت‌ترین گروه بود که اتفاقا از این گروه تیم های برزیل، انگلیس و ایران به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

اما در همین گروه تیمی به نام کالدونیا نیز حضور داشت ۲۴ گل دریافت کرد و حتی یک گل هم به ثمر نرساند. این تیم در صعود هر سه تیم به عنوان‌ تیم های اول تا سوم نیز نقش اصلی ایفا کرد که شاید اگر نبود جای تیم ها در جدول تغییر می کرد. جالب است بدانید نیکولاس کوتران دروازه‌بان کالدونیا که ۲۴ گل دریافت کرد و بدترین آمار گل خورده تورنمنت را در مرحله گروهی به نام خودش به ثبت رساند در همان مرحله گروهی بهترین دروازه‌بان مسابقات بود. این دروازه‌بان ۱۵ ساله که اتفاقا سن کمتری هم به بقیه بازیکنان داشت ۳۵ سیو یا همان مهار توپ عملکرد خارق‌العاده ای را به نام خودش به ثبت رساند و نشان داد با اینکه ۲۴ گل خورده اما ۳۵ مهار توپ هم داشته است.

 جالب تر اینجاست که همین کوتران در صعود تیمش به جام‌ جهانی نقش بسزایی را داشته و در دو مسابقه با دو کلین شیت توانسته کالدونیا را به جام جهانی برساند. حال به این نتیجه می رسیم در تیم تشریفاتی جام جهانی هم می شود به یک بازیکن خوب تبدیل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان