//
کدخبر: ۴۳۳۲۰۶ //

لوکادیا در راه تبریز؟ | پاسخ رسمی مدیرعامل به انتقال خبرساز

هوشنگ نصیرزاده هرگونه خبر پیرامون جذب احتمالی یورگن لوکادیا را تکذیب کرد.

لوکادیا در راه تبریز؟ | پاسخ رسمی مدیرعامل به انتقال خبرساز
به گزارش فرتاک نیوز،

ام یورگن لوکادیا دوباره به فوتبال ایران مرتبط شده و به‌خصوص بعد از حکم ۳۲۴ هزار دلاری فیفا علیه مهاجم هلندی، شایعاتی پیرامون تمایل تراکتور به جذب او و پرداخت غرامت این بازیکن در فضای مجازی منتشر شده است.

با این حال هوشنگ نصیرزاده در مصاحبه خود با روزنامه فرهیختگان صراحتا خبر جذب یورگن لوکادیا را تکذیب کرده است: این شایعات از واقعیت به‌دور است و به‌هیچ‌عنوان صحت ندارد. درواقع این شایعات را خودشان در فضای مجازی می‌سازند و چقدر هم تبحر دارند در ساخت شایعات اینچنینی برای اینکه توجهات را جلب کنند.

مورد یورگن لوکادیا شباهت جالبی به آنتونی استوکس دارد که بعد از ترک تراکتور مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و به این تیم پیوست. البته آن انتقال فرجام چندان خوبی برای پرسپولیس نداشت و حالا شاید لوکادیا هم چنین سرنوشتی را برای تراکتور رقم بزند.

نکته جالب اینکه یورگن لوکادیا بعد از فسخ یک‌طرفه قرارداد با پرسپولیس، از تیم چینی هم به‌صورت ناگهانی و به دلیل مشکلات مالی جدا شد تا این موضوع به‌نوعی تبدیل به رویه‌ای برای او باشد.

لوکادیا اکنون باید رقم ۳۲۴ هزار دلاری را به عنوان غرامت به پرسپولیس بپردازد که این عدد احتمالا صرف پرونده بوژیدار رادوشویچ خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان