//
کدخبر: ۴۳۲۹۶۵ //

ماجرای بازیکن فولاد که شوت‌هایش به میله می‌خورد!

هافبک تیم فوتبال فولاد امیدوار است سومین شوتی که به سمت دروازه رقبا می‌زند به جای تیرک به تور دروازه حریف اصابت کند.

 ماجرای بازیکن فولاد که شوت‌هایش به میله می‌خورد!

سعید واسعی درباره پیروزی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: ما در بازی برابر آلومینیوم اراک هم‌قسم شده بودیم که سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم و هواداران با رضایت از ورزشگاه خارج شوند. خدا را شکر نتیجه بازی دلخواه هواداران فولاد بود و راضی به خانه بازگشتند.

وی درباره صحنه گل فولاد که از روی شوتش تبدیل به گل شد، تصریح کرد: مهم موفقیت فولاد است. در جریان بازی موقعیت مناسبی برای ضربه شوت ایجاد شد و ضربه را زدم. روی ریباند شوتم، انصاری به توپ ضربه زد که تبدیل به گل شد. تا اینجای فصل دومین شوتی است که به سمت دروازه حریف می‌زنم و  به تیرک می‌خورد. در بازی با گل‌گهر هم این اتفاق برای من افتاد، اما شوتم تبدیل به گل نشد. امیدوارم سومین شوتی که به این سبک می‌زنم برای گل شود.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد تقابل تیمش با تراکتور در هفته آتی لیگ برتر، تصریح کرد: تراکتور یکی از تیم‌های ریشه‌دار لیگ برتر است که سابقه بازی در این تیم را دارم. قطعاً باید با تمام تمرکز کار را پیش ببریم و دقت کنیم تا در این بازی به نتیجه دلخواه برسیم.

واسعی در پایان گفت: ما می‌دانیم هوادار از برد فولاد خوشحال می‌شود. ما بازیکن هم برای برد و ارائه بهترین عملکرد در زمین حاضر می‌شویم و از این پس امیدوارم شرایط بهتر پیش برود. قطعاً همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا تیم از این پس نتیجه بهتری کسب کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان