//
کدخبر: ۴۳۲۳۳۲ //

اکبری: استقلال در خط هافبک مشکل دارد/ بازیکنان نباید مغرور شوند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف آبی‌ها نبود هافبک با تکنیک است، گفت: شاگردان جواد نکونام نباید از نتیاج به دست آمدهو صدرنشینی، مغرور شوند.

اکبری: استقلال در خط هافبک مشکل دارد/ بازیکنان نباید مغرور شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

یدالله اکبری در خصوص برتری استقلال برابر تراکتور تبریز، اظهار داشت: هرچند استقلال با دو گل به برتری رسید، ولی خوب بازی نکرد و آن تیم تهاجمی را ندیدیم. در نیمه دوم شاهد بودیم توپ در اختیار بازیکنان تراکتور بود و همه بازیکنان دفاع می‌کردند. به نظرم وقتی که برنده بازی هستیم نباید دفاعی بازی کنیم چون هر لحظه ممکن است نتیجه برگردد و بازی مساوی شود. البته خداراشکر که از اول فصل تا به الان توانستیم نتیجه‌های خوبی بگیریم و امیدوارم همین نتیجه برای استقلال ادامه‌دار شود.

وی درباره نقاط قوت استقلال در این بازی، گفت: یکی از نقاط قوت خوب استقلال خط دفاعی تیم بود و یکی دیگر آن هم حضور سیدحسین حسینی است که در درون دروازه استقلال حضور دارد. یکی از ضعف‌های استقلال هم نبود یک هافبک طراح و خوش تکنیک است. متاسفانه استقلال در این پست به شدت ضعف دارد که امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند در نیم فصل دوم بتوانند بهترین بازیکن را برای این پست جذب کنند.

پیشکسوت استقلال در مورد اولین گل گوستاوو بلانکو بازیکن جدید استقلال، بیان کرد: خوشبختانه بازی خوبی از او شاهد بودیم و شکی ندارم که می‌تواند در آینده یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان لیگ شود. او با گلی که به ثمر رساند توانست جواب بعضی از منتقدان را بدهد، اما هنوز با تاکتیک‌های جواد نکونام به هماهنگی‌های لازم نرسیده است. شک ندارم در نیم فصل دوم می‌تواند برای خط دفاع تیم‌های لیگ برتری مشکل ایجاد کند.

170731072

اکبری در خصوص اینکه فکر نمی‌کنید بعضی‌ از تیم‌ها برای استقلال که روند خوبی دارد حاشیه درست می‌کنند، یادآور شد: الان که استقلال خوشبختانه در روند خوب خودش قرار دارد باید کادرفنی و مدیریت حواسشان باشد که حاشیه به درون تیم وارد نشود. بعضی‌ها علاقه ندارند که استقلال را در صدر ببینند.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه با شرایط فعلی لیگ، استقلال می‌تواند به قهرمانی لیگ برسد؟ خاطرنشان کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، بازیکنانش باید برای هر بازی متحد باشند. بازیکنان استقلال با این نتایجی که کسب کردند نباید مغرور شوند و باید برای هر بازی تلاش کنند که بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند. اینکه سایر رقبا هم نتایج خوبی نمی‌گیرند به نفع استقلال است و تیم هم باید از همه تیم‌های دیگر فاصله بگیرد.

اکبری درباره اینکه شایسته استقلال است که تنها ۳ نماینده در تیم ملی داشته باشد؟ اظهار کرد: من خیلی خوشحالم که از استقلال در تیم ملی نماینده داریم ولی به نظر من باید بیشتر از ۳ نفر در تیم ملی باشند چون همه بازیکنان استقلال در این چند هفته بهترین عملکرد خودشان را نشان دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان