//
کدخبر: ۴۳۱۸۵۴ //

جعفری: نباید بردن سپاهان ما را مغرور کند

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: ما باید شخصیت تیم را حفظ کنیم و نباید در باد برد سپاهان بخوابیم و موظفیم در بازی برابر استقلال خوزستان نتیجه بگیریم و جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم.

جعفری: نباید بردن سپاهان ما را مغرور کند
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا جعفری صبح جمعه، درباره پیروزی ۳ بر ۲ ملوان برابر سپاهان، اظهار داشت: سپاهان در زمین خود همواره یک تیم قدرتمند بوده و نشان داده است که تیم قوی و بازیکنان خوبی دارد. ما هم قبل بازی به خاطر اسم سپاهان از این تیم نترسیده بودیم و به تیم خودمان ایمان داشتیم و نشان دادیم تیم باشخصیت و خوبی هستیم.

وی افزود: برابر پرسپولیس هم می‌توانستیم نتیجه بگیریم اما از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم. در دیدار برابر سپاهان تمرکز ما بیشتر بود و توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. چند موقعیت خوب برابر پرسپولیس داشتیم اما پرسپولیس موقعیت خاصی نداشت و یحیی گل‌محمدی(سرمربی پرسپولیس) هم به این موضوع اشاره کرد.

مهاجم تیم فوتبال ملوان عنوان کرد: همه توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود و تمرکز ما در بازی با سپاهان بیشتر از پرسپولیس بود اما در دیدار برابر سپاهان واقعا از موقعیت‌های خود استفاده کردیم تا بازی را ببریم. مهدی تارتار شخصا نشان داد که تیم ما گل نمی‌خورد. ما در تمام زمان بازی از سپاهان برتر بودیم و این تیم تلاش می‌کرد تا به ما برسد. شاید کمتر فردی می‌دانست که بازی پرگل می‌شود و ملوان می‌تواند ببرد. تیم ما در این فصل هجومی بازی می‌کند.

وی درباره هواداران ملوان اضافه کرد: بازی‌های خانگی شور و شوق و هیجان دیگری دارد. هواداران واقعا سنگ تمام می‌گذارند. هواداران ملوان هیجانی‌تر و ترسناک‌تر از زمانی که در نساجی بازی می‌کردم، هستند. جو ورزشگاه خیلی به ما کمک می‌کند. در اصفهان هم ۲۰۰ هوادار آمده بودند. هواداران ملوان چه در ورزشگاه باشند، چه نباشند، ما حضور آنها را حس می‌کنیم.

جعفری درباره دیدار بعدی برابر استقلال خوزستان، یادآور شد: هیچ تیمی آسان و ضعیف نیست. همه تیم‌ها می‌توانند برنده باشند. چنانچه که دیدیم تیم شمس آذر توانست در تبریز تراکتور را ببرد و این کار بزرگ و سختی است. حتی ما توانستیم سپاهان را ببریم. همه تیم‌ها باکیفیت هستند. چند نفر از دوستانم در استقلال خوزستان بازی می‌کنند و این تیم از روی بدشانسی اکثر بازی‌ها را باخته یا مساوی کرده است. خوزستانی‌ها در دقیقه ۹۰ گل خوردند. ما باید شخصیت تیم را حفظ کنیم و نباید در باد برد سپاهان بخوابیم.

وی افزود: مهدی تارتار نقطه عطفی در زندگی شخصی و فوتبالی من است. همواره در رده‌های پایه ملی در پست مهاجم بازی می‌کردم اما سرمربیان قبلی تیم‌های سایپا و نساجی بیشتر من را در پست وینگر و دفاع چپ می‌گذاشتند و در جایی که باید بازی می‌کردم، نمی‌توانستم بازی کنم. تارتار به من گفت که از اول فصل می‌خواهد از من به عنوان مهاجم استفاده کند و این موضوع کمک بزرگی به من نه تنها در زندگی شخصی بلکه فوتبالی کرد. همچنین بزرگ‌ترین دلیل پیشرفت ملوان تارتار است زیرا مدیریت خوب و دانش فنی بالایی دارد و همه تیم یکدل هستند و همین موضوع باعث شده تیم نتیجه خوبی بگیرد.

مهاجم ملوان گفت: چمن انزلی نسبت به دو سه بازی اول فصل بهتر شده است و باز هم بهتر می‌شود. یک بار در زمستان در چمن انزلی بازی کردم و چمن آن خوب بود و با همان دید در این فصل برای ملوان به زمین رفتم و کیفیت چمن بد شده بود اما همه گفتند که زمستان وضعیت چمن بهتر می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان