//
کدخبر: ۴۳۱۴۷۳ //

خط و نشان پدیده سپاهان برای خط هافبک پرسپولیس

محمدجواد حسین‌نژاد عملکرد فوق‌العاده‌ای برابر آلمالیق داشت و با این مدل بازی کار هافبک‌های پرسپولیس برای بازی هفته دهم مقابل سپاهان سخت خواهد بود.

خط و نشان پدیده سپاهان برای خط هافبک پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیداری پرگل با نتیجه خیره‌کننده 9 بر صفر برابر آلمالیق ازبکستان به برتری رسید که از بین این 9 گل تنها زننده دو گل تکراری بود که یکی از آنها محمدجواد حسین‌نژاد بود.

ستاره جوان سپاهان که برگ برنده مورایس پس از مصدومیت متوالی هافبک‌های این تیم در ابتدای فصل بود، در این مسابقه هم نمایش قابل توجهی داشت تا در ادامه روند فوق‌العاده خود از زمان معرفی به سطح اول فوتبال ایران و دعوت شدن به اردوی تیم ملی امید و بزرگسالان، حالا در  لیگ قهرمانان هم خودی نشان داده و کیفیتش را به رخ بکشد.

او که در این مسابقه گل سوم تیمش را با یک شوت محکم پس از برخورد با پای مدافعین به ثمر رساند، در انتهای بازی هم یک بار دیگر دروازه گلر آلمالیق را باز کرد تا حسن ختام جشنواره گل سپاهان را ثبت کند.

محمدجواد حسین‌نژاد

حسین‌نژاد با این نمایش درخور نشان داد آمادگی بالایی برای بازی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر هم دارد و باید دید بر خلاف مسابقه مقابل استقلال، آیا فروغ لازم در این مسابقه و برابر هافبک‌های پرسپولیس را نشان می‌دهد یا اوضاع به گونه دیگری برای او پیش خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان