//
کدخبر: ۴۳۱۳۱۸ //

مورایس: از هواداران استقلال و پرسپولیس می‌خواهم به ورزشگاه آزادی بیایند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از هواداران رقیب خود در لیگ برتر درخواست کرد با نگاه ملی برای حمایت از طلایی‌پوشان اصفهانی در ورزشگاه آزادی حاضر شوند.

مورایس: از هواداران استقلال و پرسپولیس می‌خواهم به ورزشگاه آزادی بیایند
به گزارش فرتاک نیوز،

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان درمرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:  همانجور که می‌دانید رقابت‌ها جذابتر شده است و به جایی رسیدیم که شاید بتوانیم متوجه شویم که چه تیمی شانس بهتر و بالاتر برای صعود به مرحله بعدی دارد. با اینکه با چالش‌های زیادی از جمله تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شدیم، باز هم این موضوع را مثبت ارزیابی می‌کنم و می‌گویم شانس این را داریم که خودمان را نشان بدهیم و بتوانیم قدم بگذاریم. بازی در زمین انجام می‌شود.

وی افزود: آلمالیق تیم خوب با بازیکنان خوب است. نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند، خوب نبوده است و همین موضوع بازی فردا را برای ما سخت‌تر می‌کند. یکجورهایی بدون اینکه هیچ فشاری روی آنها باشد برای این بازی می‌آیند. زمانی برای آماده‌سازی پیش از این مسابقه نداشتیم، ولی باید فردا برویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم. آرزو می‌کردم که همه هواداران سپاهان را در ورزشگاه داشته باشیم و بتوانیم ورزشگاه را پُر کنیم؛ ولی این اتفاق رقم نمی‌خورد؛ چرا که 500 کیلومتر دور از خانه هستیم. به دلیل سناریویی که برای سپاهان چیده شد؛ ولی همچنان می‌توانیم بگوییم حمایت هواداران نساجی را خواهیم داشت. همین‌طور از هوادار سپاهان می‌خواهم که اگر بتوانند زودتر در ورزشگاه حاضر شوند که از تیم نساجی حمایت کنند. حتی از هواداران استقلال و پرسپولیس می‌خواهم به ورزشگاه آزادی بیایند. چرا که حالا دیگر بحث، یحث باشگاهی نیست و ملی است. اینجا بحث ایران است و نساجی و سپاهان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. امیدوارم که برای کنفدراسیون فوتبال آسیا مثال خوبی باشد که مردم ایران، چقدر فوتبال را دوست دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۳۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان