//
کدخبر: ۴۳۰۸۱۹ //

سرمربی ملوان: انزلی یک شب رویایی را سپری خواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: از هواداران ملوان تشکر می‌کنم که در این نتیجه تاثیرگذار بودند، هیچ چیزی باارزش تر از این نیست که امشب انزلی یک شب رویایی را پشت سر خواهد گذاشت.

سرمربی ملوان: انزلی یک شب رویایی را سپری خواهد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: از هواداران ملوان تشکر می‌کنم که در این نتیجه تاثیرگذار بودند، هیچ چیزی باارزش تر از این نیست که امشب انزلی یک شب رویایی را پشت سر خواهد گذاشت.

وی افزود: به حق خود رسیدیم چون موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، باخت‌های سپاهان را به یاد نمی‌‌‌آورم، اگر خوشحالی ما هواداران سپاهان را ناراحت کرد، عذرخواهی‌ می‌کنم.

تارتار تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی در تیم خود داریم و از قلعه‌نویی می‌خواهم که بازیکنان ما را ببینند، نمی‌شود ۱۵ امتیاز کسب کنیم و در تیم ملی نماینده نداشته باشیم، رفاقتی که در تیم ما وجود دارد، مثال‌زدنی است، هواداران انزلی عاشق ملوان هستند و مسئولیت ما را سنگین کردند.

سرمربی ملوان در خصوص از دست دادن موقعیت‌های گلزنی‌ گفت: ما باید خودمان را باور کنیم، گل کردن دروازه خالی به باور مربوط می‌شود، نباید سطح توقعات از ما بالا برود اما ما باید خودمان را باور کنیم، البته کاظمینی پس از آن موقعیت در بازی تاثیرگذار بود.

وی در واکنش به این که به بازی در حال باران عادت داشتند، گفت: قبول دارم بارش باران کار سپاهان را سخت کرد، وقتی باران بارید خوشحال شدیم، البته بازیکنان سپاهان با تجربه هستند و باید به بازی در هر شرایطی عادت داشته باشند.

تارتار در پایان گفت: برای سپاهان آروزی موفقیت دارم و امیدوارم ما هم روند خوب خود را ادامه دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان