//
کدخبر: ۴۲۹۸۷۹ //

اختصاصی/حمدالله ابدام:هواداران داماش از بازی زیبای ما لذت بردند/یکی از مدعیان اصلی صعود هستیم

هافبک پارس جنوبی جم گفت:دیدار برابر داماش یکی از بازی های زیبای لیگ یکی بود.

اختصاصی/حمدالله ابدام:هواداران داماش از بازی زیبای ما لذت بردند/یکی از مدعیان اصلی صعود هستیم

حمدالله ابدام زننده گل تساوی پارس جنوبی جم برابر داماش در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی در مورد این دیدار اظهار داشت: بازی با داماش یکی از زیباترین بازی های لیگ یک بود هردوتیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که سهم تیم ما بسیار  بیشتر بود و می‌توانستیم مخصوصا در نیمه اول  پیروز میدان باشیم. مطمئن هستم تماشاگران پرشور داماشی که در ورزشگاه حضور داشتند از این  بازی لذت بردند.

وی افزود:شرایط تیم از نظر فنی هفته به هفته داره بهتر میشه و مطمئن هستیم تو هفته های آینده به بالای جدول خواهیم رسیدقطعا تیم ما پتانسیل حضور در بالای جدول را دارد در همه خطوط بازیکنان خوبی داریم کادر فنی خوبی بالای سر تیم هست و مطمئنا با حمایت بیشتر یکی از مدعیان اصلی صعود هستیم.

 هافبک پارس جنوبی گفت:ما از شرایط  لیگ یک به خوبی آگاه هستیم و شخصا در این فصل با آقای روانخواه و تیم خوب  پارس جنوبی  جم به دنبال صعود به لیگ برتر هستم و هدفم این است که فصل آینده در لیگ برتر بازی کنم.

 

ابدام خاطر نشان کرد:در بازی آینده  در جم با تیم خوب مس سونگون بازی داریم تیمی که نشان داده فوتبال خوبی بازی می‌کند و قطعا در خانه در کنار هوادارانمان به دنبال بازی زیبا و  منطقی  همراه با کسب ۳ امتیاز هستیم تا در جمع مدعیان صعود باشیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان