//
کدخبر: ۴۲۹۶۹ //

موارد مشکوک در تیم ملی فوتبال جدی است شایعات را جدی بگیرید !

تیم ملی ایران به سادگی به جام جهانی‌ رفت. یکدلی و اتحاد در کار تیمی موج می‌زد و اکثر بازیکنان هم اتحاد را عامل صعود می‌دانستند اما به نظر نمی‌آید این تمام ماجرا باشد.

موارد مشکوک در تیم ملی فوتبال جدی است شایعات را جدی بگیرید !
به گزارش فرتاک نیوز،

هر چند کارلوس کی‌روش در این سال‌ها تلاش کرده تا بی‌انضباطی را به طور کامل از بین ببرد و با تمام باندبازی‌ها بجنگد و بازیکنان مورددار را کنار بگذارد اما ظاهراً او هم به این نتیجه رسیده که همه بازیکنان نمی‌توانند همیشه با هم خوب باشند.

 

برای اینکه بفهمید دقیقاً حرف از چیست، ماجرای اختلاف تتلو با سردار آزمون را به یاد بیاورید. مهاجم تیم ملی گله کرد از خواننده زیرزمینی و به ناگهان تتلو علیه او غرش کرد. پست‌های توهین‌آمیز به این بازیکن باعث شد تا مهدی طارمی هم پشت آزمون دربیاید. رابطه مهدی و سردار مثل برادرهاست، کما اینکه آزمون در مصاحبه‌هایی گفته بود کنار طارمی راحت‌تر است‌؛ چیزی که انگار باعث دلخوری رضا گوچی هم شده بود. پس از حمایت طارمی، جهانبخش، پورعلی‌گنجی و سعید عزت‌اللهی هم پشت ‌سردار درآمدند و از او حمایت کردند. همه اسم این را اتحاد ملی گذاشتند ولی آیا کسی سؤال کرد که چرا بازیکنانی چون مسعود شجاعی، کریم انصاری‌فرد، رضا گوچی، پژمان منتظری، اشکان دژاگه و... از سردار حمایت نکردند؟ پاسخ این سؤال بسیار شفاف است چرا که آنها در گروه طارمی، سردار، عزت‌اللهی و پورعلی‌گنجی نیستند و گفته می‌شود حتی با این نفرات رابطه خیلی نزدیکی ندارند. یکی از مسئولان سابق تیم ملی که دوست ندارد نامش فاش شود، می‌گوید: «خب، بعضی بازیکنان با این جوان‌ها رابطه خوبی ندارند...»

 

در این بین، بعضی بازیکنان هم نه این طرفی هستند و نه آن طرفی. آنها در دنیای خودشان سیر می‌کنند و بعضی وقت‌ها می‌گویند در باند خودشان هستند. از جمله این بازیکنان می‌توان به میلاد محمدی، سیدجلال حسینی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و... اشاره کرد اما آنچه در این ماجرا قطعی به نظر می‌رسد این است که وقتی پای هدف برسد، هدف همه آنها یکی می‌شود. مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در ماجرای تتلو از سردار حمایت نکرد ولی او و آزمون هدف مشخصی دارند و در زمان بازی با هم برای بردن مبارزه می‌کنند. کی‌روش هم این مسئله را کاملاً درک کرده و می‌گوید در نهایت وقتی به زمین بازی می‌روند همه باید یکدل و متحد باشند.

 

منبع: جام نیـوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان