//
کدخبر: ۴۲۹۲۶ //

سونامی در باشگاه پرسپولیس !

سرخپوشان تهرانی با عنوان قهرمانی از لیگ شانزدهم بیرون رفتند و با قهرمانی در سوپرجام و یکسری ادعای جدید در مورد کسب قهرمانی در لیگ هفدهم آماده کلید خوردن بازی ها شده اند اما به فاصله بسیار کوتاه تا آغاز رقابت ها، یک زلزله واقعی در این باشگاه به پا شد.


سونامی در باشگاه پرسپولیس !
به گزارش فرتاک نیوز،

 البته پرسپولیس در سال های گذشته آن قدر مشکلات ریز و درشت داشته وحواشی مختلفی را از سر گذرانده که این مسائل برایش مثل یک شوخی است اما شرایط امروز سرخ ها با گذشته فرق دارد. بازیکنان عوض شده اند، نسل جدیدی آمده، هواداران خوشحالند و زمانی تا شروع دوباره بازی ها باقی نمانده است. این لیست، سیاهه ایست از اتفاقات بدی که این روزها برای پرسپولیس افتاده.

یک) بی پولی در اوکراین: بازیکنان پرسپولیس در اردوی خارجی خود به صورت مداوم از این مساله شاکی بودند.

دو) خانه نشینی گادوین منشا: همه در انتظار رونمایی از زوج منشا – طارمی بودند که مجبور شود جراحی هموروئید را پشت سر گذاشته و خانه نشین شود.

سه) مصدومیت کاپیتان: سیدجلال حسینی مصدوم شده و این موضوع، هواداران را نگران می کند.

چهار) اخبار الاهلی: روز به روز از عربستان خبرهایی در مورد آماده سازی الاهلی برای بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد که می تواند سرخپوشان را نگران کند.

پنج) مصاحبه های بازیکنان علیه مدیران باشگاه: بازیکنان پرسپولیس بعد از سوپرجام به شدت علیه مدیران باشگاه و بی پولی ادامه دارشان موضع گرفتند.

شش) جریمه برای طارمی: گفته می شود باشگاه پرسپولیس برای تنبیه مهدی طارمی که در تمرینات بدنسازی غیبت داشته، 10 درصد از قرارداد اصلی، این بازیکن را کسر کرده است.

هفت) تنش در کمپ: از یکشنبه شب، تب درگیری در داخل باشگاه و بین بازیکنان و مدیریت بالا گرفت و بازیکنان از طریق پست هماهنگ در اینستاگرام به دنبال محکوم کردن مدیریت باشگاه رفتند.

هشت) بی تکلیفی مدیران: وزارت ورزش نمی خواهد تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس را یکسره کند. مدیران ارشد وزارتخانه نه هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس را معرفی می کنند و نه تلاش ملموسی در این مورد از خود بروز می دهند.

نه) دعوا با اسپانسر: این مورد نیز اظهر من الشمس است ولی مدیران باشگاه پرسپولیس نمی خواهند به اندازه کافی در رسانه ها به آن بپردازند. دعوای پشت پرده پرسپولیسی ها با اسپانسر باشگاه همچنان ادامه دارد.

ده) ترس از فیفا: گفته می‌شود پرونده های مالی باشگاه پرسپولیس به مرحله صدور رای رسیده و با اینکه مدیران باشگاه جلوی احکام 6 پرونده را گرفته اند اما هنوز 11 پرونده علیه پرسپولیس وجود دارد که هر کدامش می تواند یک حکم فاجعه بار برای باشگاه در پی داشته باشد.

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان