//
کدخبر: ۴۲۹۲ //
صبا حریف سرسختی است هشدار می‌دهم

سیدجلال: حریف از ثانیه ۳۰ آمد و دفاع کرد / داور منتظر بود به من کارت بدهد

سیدجلال حسینی در پایان مسابقه مقابل گسترش با صراحت از نحوه قضاوت احمدصالحی انتقاد کرد.

سیدجلال: حریف از ثانیه 30 آمد و دفاع کرد / داور منتظر بود به من کارت بدهد

به گزارش فرتاک نیوز؛ از میکسدزون ورزشگاه آزادی، کاپیتان ملی‌پوش پرسپولیس درباره بازی چنین گفت: حریف از ثانیه 30 آمد و دفاع کرد و بچه‌ها برای گل زدن خیلی تلاش کردند. ممنون هواداران هستیم و به کمک آنها بردیم.

 

جلال حسینی با انتقاد از سبک بازی گسترش گفت: لحظه‌ای که می‌خواستیم حمله کنیم حریف با خطاهایی جدی جلوی حمله ما را می‌گرفت. بله، این‌ها خطاهای فنی بودند اما چند‌بار؟ داور به آنها کارت نمی‌داد اما فکر کنم منتظر بود به من کارت بدهد. آقای صالحی رفتار خیلی بدی داشت. من به او گفتم بازیکن حریف خطا کرد و باید کارت می‌گرفت که بلافاصله به من کارت داد. وقتی هم که بیرانوند به او گفت خیلی روی ما خطا می‌کنند به او تذکر داد.

 

حسینی درباره ادامه لیگ گفت: در حال حاضر همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و اصلا بازی‌ها را ساده نمی‌گیریم. همین سه محروم بازی امروز هم نشان داد که ما بازی را جدی گرفته‌ایم. از همین‌جا هم هشدار می‌‌دهیم که سخت‌ترین بازی ما مقابل صباست به خصوص که 3 محروم داریم و ربیع‌خواه هم مصدوم است. صبا در دو بازی گذشته عالی کار کرده و حریف سختی برای ما خواهد بود.

 

حسینی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران راجع به اینکه درگیری به وجود آمده بین بازیکنان دو تیم به خاطر همین عصبی شدن‌شان بود خاطرنشان کرد: درگیری خاصی نبود، بازیکنان ما در حال صحبت با داور بودند که یکی از بازیکنان حریف بازیکن ما را هُل داد همان مسئله باعث شد ما هم واکنش نشان دهیم.

 

کاپیتان پرسپولیس همچنین راجع به اینکه مسعود ابراهیم‌زاده از داور 2 کارت زرد گرفت، گفت: بله همین‌طور است او به نظر من 2 کارت زرد گرفت و باید از زمین اخراج می‌شد.

 

وی در خصوص غیبت در دیدار مقابل صبای قم و اینکه پلی یانسکی می‌تواند جانشین خوبی برای او باشد، گفت: در دیدار آینده نه تنها من بلکه مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده حضور ندارند. امیدوارم هر بازیکنی به جای ما به میدان می‌رود بتواند به خوبی به وظایف خود عمل کند. جایگزین کردن 3 بازیکن در ترکیب اصلی سخت است اما مطمئنم بچه‌ها تلاش خود را می‌کنند.

 

حسینی در پاسخ به این سوال که فراز کمالوند از دقیقه 10 به ناظر داوری اعتراض می‌کرد و باشگاه پرسپولیس هیچ واکنشی نشان نمی‌داد، عنوان کرد: انتظار من از باشگاه این است وقتی این واکنش‌ها را مشاهده می‌کند عکس‌العمل نشان دهد تا حق ما تضییع نشود.

 

حسینی در پایان در خصوص پیگیری مطالباتش از باشگاه نفت خاطرنشان کرد: واقعا خسته شدیم، هیچ‌کس در این زمینه پاسخگوی ما نیست. اگر دنبال فساد در فوتبال هستیم فروش  باشگاه نفت با یک کاغذ خودش نوعی فساد است. امیدوارم این موضوع پیگیری شود هرچند می‌دانم پیگیری صورت نخواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان