//
کدخبر: ۴۲۸۸۱ //
من متفاوت از دروگبا هستم

لوکاکو: تا رسیدن به سطح رونالدو و لواندوفسکی فاصله دارم

مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ می‌گوید هنوز تا رسیدن به سطح فوق‌ستاره پرتغالی رئال مادرید و مهاجم لهستانی بایرن مونیخ فاصله دارد.

 لوکاکو: تا رسیدن به سطح رونالدو و لواندوفسکی فاصله دارم
به گزارش فرتاک نیوز،

روملو لوکاکو که در این تابستان با قراردادی پنج ساله به ارزش 75 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست تا بار دیگر زیر نظر آقای خاص به کار خود ادامه دهد، در 4 بازی اخیر دوستانه‌ای که برای شیاطین سرخ به میدان رفته، دو بار موفق به گلزنی شده است.

 

مهاجم 24 ساله شیاطین سرخ که پیش از پیوستن به این تیم برای تیم‌هایی لیگ برتری چلسی، اورتون و وست‌برومویچ بازی کرده است، در مورد نحوه پیوستنش به منچستریونایتد گفت: من و پوگبا با هم در لس‌آنجلس در تعطیلات به سر می‌بردیم و در پایان روز انتخاب‌های خودم را داشتم. سپس با مورینیو مکالمه‌ای داشتم و او من را واقعاً متقاعد کرد، برای برنامه‌هایی که دارد و اینکه می‌خواهد در بازسازی این باشگاه من هم جزئی از برنامه وی در این راه باشم. از اینکه فرصت پیوستن به شیاطین سرخ فراهم شد، قدردان خدا هستم.

 

وی افزود: از اینکه بازیکن منچستریونایتد شدم، حس فوق‌العاده‌ای دارم. این چیزی بود که همیشه به دنبالش است. همیشه دوست داشتم برای باشگاهی به این بزرگی بازی کنم. حالا می‌خواهم از شانسم استفاده کنم و هر کاری که از دستم ساخته باشد را برای این باشگاه انجام دهم. نمی‌خواهم از شور و شوق خودم صحبت کنم و تنها می‌خواهم با تلاش هر روز خودم به تیم برای کسب پیروزی‌های بیشتر کمک کنم.

 

مهاجم بلژیکی سرخپوشان منچستر که این روزها در تور پیش‌فصل آمریکا خود را برای فصل 18-2017 آماده می‌کنند، تأکید کرد: تا به اینجا اوضاع به خوبی برای تیم پیش رفته و همه بازیکنان خود را به خوبی برای فصل جدید آماده کرده‌اند. ما واقعاً سخت تلاش می‌کنیم و از اینکه اینجا در آمریکا هستیم، خوشحالیم.

 

روملو در مورد گلزنی‌های خود در دیدارهای دوستانه اخیر من‌یونایتد هم گفت: برای من مهم رسیدن به پیروزی است. می‌خواهم به عناوین قهرمانی برسم و حالا در باشگاهی هستم که مهمترین عناوین قهرمانی را به دست آورده است. چیزی در دورنم هستم که به دنبال کسب پیروزی است و می‌خواهم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم که بازی‌های خود را با موفقیت بگذاریم.

 

مهاجم 24 ساله شیاطین سرخ تصریح کرد: همیشه سعی کردم حرفه‌ای باشم. از همان سن 11 سالگی سعی کردم حرفه‌ای باشم، از این‌رو هدفم این بود که تا جایی که می‌توانم  به عناوین قهرمانی برسم. منچستریونایتد هم تیمی بوده که همیشه می‌خواستم برایش بازی کنم. حالا این فرصت به من دست داده و می‌خواهم از آن نهایت استفاده را ببرم.   

 

لوکاکو با اشاره به اینکه دوست دارد به سطح بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی برسد، خاطرنشان کرد: البته که دوست دارم به آن سطح برسم، اما در نهایت کسب عناوین قهرمانی مهمتر از هر چیزی است. من یک گلزن هستم و همیشه در طول دوران حرفه‌ای‌ خودم هم این کار را کرده‌ام. حتی زمانی که در لیگ اروپا بازی می‌کردم، آمار گلزنی‌ام واقعاً خوب بود. اکنون هم به لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کنم، جایی که باید خودم را ثابت کنم و تیم هم چنین هدفی دارد.

 

وقتی از لوکاکو پرسیده شد که «آیا در حال حاضر در سطح بازیکنانی همچون رونالدو و لواندوفسکی هستی؟» او پاسخ داد: خیر، خیر، خیر ... من تا رسیدن به آن سطح فاصله دارم، اما هدفم رسیدم به آن سطح است. با این وجود به تیمم هم فکر می‌کنم و می‌خواهم با منچستریونایتد به عناوین قهرمانی برسم و در این راه هر کاری که از دستم ساخته باشد را برای تیم انجام خواهم داد تا موفقیت‌های تیمم تضمین شود.

 

وی افزود: همیشه جای برای پیشرفت وجود دارد. می‌خواهم بهترین بازیکنی باشم که می‌توانم باشم. هیچگاه نمی‌گویم که بس است دیگر و همیشه به خودم می‌گویم که می‌توانم باز پیشرفت کنم. من 24 ساله هستم و نمی توانم بگویم که بازیکن کاملی هستم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است، این بدین معناست که می‌توانم بهتر از چیزی که هستم، بشوم.

 

مهاجم پیشین تیم‌های چلسی و اورتون که او را با دیدیه دروگبا مقایسه می‌کنند، تأکید کرد: من متفاوت از دروگبا هستم. دروگبا مهاجم نوک و تمام‌کننده بود، اما من ترجیح می‌‌دهم با توپ حرکت کند و ساکن نباشم. به همین خاطر ما متفاوت از یکدیگر هستیم . شاید تنها به لحاظ فیزیکی شبیه به هم باشیم، اما در مجموع ویژگی‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر داریم. من روملو لوکاکو هستم و می خواهم تاریخ خودم را رقم بزنم. من در منچستریونایتد هستم و دروگبا در چلسی بود!

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان