//
کدخبر: ۴۲۸۶۹۱ //
اولویت ما در وهله اول شادی لُرهای عزیز است

پیغام مالک خیبر به هواداران: با شما ممکن می‌شود

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد از هدف اصلی این باشگاه برای خوشنود کردن هواداران این تیم خبر داد و مسیر صعودشان را سخت توصیف کرد.

پیغام مالک خیبر به هواداران: با شما ممکن می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته هشتم لیگ دسته اول با صدرنشینی خیبر خرم آباد پایان یافت تا این تیم علیرغم زمان زیادی که تا پایان مسابقات باقی مانده است، از شانس زیادی برای دستیابی به صعود به لیگ برتر برخوردار باشد. مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد بعد از برتری 5 گله تیمش در این هفته گفت: ضمن تشکر و قدردانی از بازیکنان و اعضای کادرفنی و همچنین مدیریت باشگاه، باید بگویم که برای من شادی هواداران لر هدف اصلی است، حتی اگر یک شب شاد باشند و از این بردها لذت ببرند. برای من که خودم لر هستم شادی آنها مهم و در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید به این موضوع که از تمام توان خود برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ در خرم آباد بهره خواهد برد گفت: رضایت و خوشحالی هواداران خیبر برای من مهمترین هدف است. با توجه به اینکه خودم را هم جزیی از آنها می‌دانم و از مشکلات و دغدغه آنها آگاه هستم، تمام تمرکز و توان ما در تمامی بخش‌های تیم و باشگاه شادی آنها است.  ما رکورد پرهوادارترین را تا به اینجای مسابقات داشتیم و این موضوع را ادامه خواهیم داد. بازی روز جمعه هم قطعا حضور آنها انگیزه و انرژی بزرگی به ما خواهد داد تا اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

مالک خیبر با اشاره به اینکه این تیم در این فصل هدف بزرگی را دنبال خواهد کرد گفت: باید بگویم اگر گاهی علیه کسانی موضع می‌گیریم به خاطر نام خیبر و هواداران عزیز لرستانی است. چرا که هیچ چیز مهمتر از مردم عزیز لرستان نیست. طی این سه سال تلاشم این بوده که تیم صعود کند و همین الان هم همین است و اگر بحثی است خواهش می‌کنم منافع شخصی را در نظر نگیرند و کمک کنند. مسوولان استانی هم حمایت می‌کنند و امیدوارم بحث زیرساخت هم حل شود و تیم صعود کند و زیرساخت را متناسب با شرایط تیم جلو ببریم.

عبدی درباره شانس این تیم برای صعود در شرایطی که طی فصول گذشته نیز در جمع مدعیان حاضر بوده گفت: کار سختی پیش رو داریم و هنوز چیزی مشخص نیست و هر هفته به بازی همان هفته فکر می‌کنیم و تمام وجودمان را در این مسیر گذاشته‌ایم و به عنوان یک هوادار خودم هم تمام توانم را گذاشتم. کار سختی داریم اما با انگیزه خوشحالی هواداران از تمام وجود در این مسیر توان خودمان را به کار خواهیم گرفت.

خیبرخرم آباد

وی در ادامه با اشاره به مشکلات لیگ در دسته اول و نظارت‌ها بر آن گفت: در سه سال گذشته تجارب زیادی کسب کردم و همیشه جزو مدعیان بودیم اما شرایط به سمتی رفت که این شانس را از دست دادیم.  فدراسیون الان در لیگ برتر هم مشکل دارد و در لیگ یک قطعا سخت‌تر است و امیدوارم زیرساخت موردتوجه قرار گیرد و بحث زمین و نظارت بر بازی‌ها در اولویت باشد. ما طی دو هفته که باختیم اجحاف شد اما هیچ اعتراضی نداشتیم و آن را سهوی فرض کردیم. لیگ یک تیم های پرهواداری دارد و امیدوارم این نظارت‌ها بیشتر شود تا انشاالله حق تیمی پایمال نشود.

عبدی در پایان بار دیگر از هواداران این تیم به عنوان بزرگترین سرمایه خیبر یاد کرد و گفت: همین که یک شب از رنج زندگی کسی با این برد و شادی‌اش کم شود برای من کافی است و از هوادارن هم می‌خواهم بیشتر در ورزشگاه حضور داشته باشند و به موفقیت تیم کمک کنند. از مدیرعامل و سرمربی تیم و دیگر کسانی که در این اتفاقات نقش دارند بار دیگر تشکر می‌کنم. ما با هواداران و تمامی نفراتی که در این مسیر همگام هستند یک تیم هستیم و برای افتخار خانواده لر تلاش خواهیم کرد و با آنها و همراهی آنها همه چیز ممکن می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان