//
کدخبر: ۴۲۸۴۹۴ //

ناظر AFC باید پاسخگوی لغو بازی سپاهان باشد

مهدی تاج معتقد است هیچ‌یک از دو حالت اضطراری که منجر به لغو بازی سپاهان و الاتحاد شده، رخ نداده است.

ناظر AFC باید پاسخگوی لغو بازی سپاهان باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تاج، در مورد جلسه امروزش با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: ما باید به لحاظ گستردگی کارمان با آقای وزیر جلسه داشته باشیم. در مورد مسائلی که در حوزه فوتبال است و حواشی آن باید این ملاقات‌ها را داشته باشیم. حتما ایشان یک توصیه‌هایی را راجع به فوتبال دارند‌. امروز هم که جلسه زود تمام شد.

او در مورد پرونده لغو بازی سپاهان-الاتحاد توضیح داد: ما با عربستان الان موضع مشخص و خوبی داریم ولی پرونده به کمیته انضباطی رفته است. مشخصا می‌توانم بگویم که ناظر ای‌اف‌سی در دو صورت می‌توانست بازی را برگزار نکند. این نظر شخصی من است. یکی اینکه موارد پیش‌بینی نشده‌ای مثل سیل، زلزله و آتش سوزی پیش بیاید که هیچکدام در اصفهان اتفاق نیفتاد. یکی دیگر اینکه یک مقام امنیتی بگوید حمله تروریستی در کار است که آن هم اتفاق نیفتاد.

تاج اضافه کرد: اینکه ناظر به چه جمع‌بندی‌ای رسیده بود حتما خودش جواب خواهد داد. ضمن اینکه ایشان در گزارشش اعلام کرده بود که من این را با مقامات ای‌اف‌سی هماهنگ کردم که من دیدم دبیر کل ای‌اف‌سی گفت که این نظر خود ناظر بوده است. هر موضوعی راجع به ایران در ای‌اف‌سی می‌شود من نمی‌توانم در آن رای‌گیری به دلیل تعارض منافع شرکت کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۴۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان