//
کدخبر: ۴۲۷۹۰۱ //

چهره جدید خط دفاعی پرسپولیس مقابل پیکان

با توجه به فاصله کوتاه بین دیدار تیم ملی مقابل قطر و پیکان – پرسپولیس شاید یحیی گل محمدی به برخی نفرات ملی پوش خود استراحت بدهد.

چهره جدید خط دفاعی پرسپولیس مقابل پیکان
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن سه شنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد که سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس احتمالا در این دیدار به میدان خواهند رفت با توجه به مشکلات خط دفاعی تیم ملی در دیدار مقابل اردن احتمال تغییراتی در خط دفاعی وجود دارد و شاید زوج تمام پرسپولیسی کنعانی زادگان – پورعلی گنجی در قلب دفاع تشکیل شده و با حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه ،یک مثلث تمام پرسپولیسی در عقب زمین تیم ملی ببینیم.

با توجه به احتمال بالای استفاده از این ترکیب مهره‌های ملی‌پوش پرسپولیس حتی اگر بعد از بازی با پرواز چارتر به تهران برگردند صبح چهارشنبه در تهران خواهند بود و بعید است با خستگی ناشی از مسابقه و سفر حتی برای ریکاوری به محل تمرین تیم‌شان بروند.در چنین شرایطی احتمالا تمرین آخر پرسپولیس برای بازی با پیکان هم بدون حضور این سه بازیکن ملی پوش برگزار خواهد شد.

از طرفی با توجه به به فاصله کوتاه دیدار تیم ملی مقابل قطر تا دیدار پیکان – پرسپولیس که حدود ۴۵ ساعت خواهد بود و بازی هم احتمالا خارج از تهران برگزار می‌شود شاید یحیی گل محمدی مجبور به نیمکت نشین کردن نفرات ملی پوش خود شود تا تعداد مصدومان تیمش از این که هست بیشتر نشود. 

پرسپولیس چهار مصدوم دارد که همگی بازیکنان ملی به شمار می‌روند و سفرها، تمرینات و مسابقات ملی هم در مصدومیت آنها تاثیر داشته است.درست است که ترابی  و امیری در مصاف با النصر و سلمانی وسرلک در دیدار با گل گهر سیرجان مصدوم شدند اما فشار خستگی ناشی از بازی‌ها و سفرها همراه تیم لی بخصوص در مورد سلمانی در این مصدومیت تاثیرگذار بود.

به هر حال یحیی گل‌محمدی که اصلا دوست ندارد در بازی‌های فشرده و سخت آتی ملی پوش دیگری را از دست بدهد احتمالا در ترکیب تیمش تغییراتی اعمال خواهد کرد.هر چند احتمالا بیرانوند در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت درون دروازه قرار می‌گیرد اما در مورد مدافعان احتمال تغییر وجود دارد.

یحیی برای پست دروازه‌بان گزینه جانشین ندارد اما دو مدافع میانی دارد که تشنه بازی هستند و در تمرینات قبل از بازی با پیکان هم حاضر بوده‌اند. فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی در این فصل هرگز در هیچ مسابقه ای فیکس نبوده اند و بعضا در وقت‌های تلف شده به میدان رفته‌اند اما بعید نیست دیدار با پیکان را از روی نیمکت شروع کنند و زوج ملی‌پوش پورعلی‌گنجی – کنعانی زادگان که در تمام بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان مهره ثابت بودند، نیمکت‌نشین شوند.

زوج گولسیانی – فرجی فصل گذشته سه بازی کنار هم قرار گرفتند.در سه هفته ابتدایی فصل قبل و در مقطعی که هنوز آی تی سی و مجوزز بازی مرتضی پورعلی گنجی صادر نشده بود این زوج مقابل ذوب آهن، فولاد  و آلومینیوم اراک تشکیل شد که پرسپولیس در این سه مسابقه گلی دریافت نکرد هر چند دو بازی نخست بدون گل تمام شد.از بازی چهارم مقابل صنعت نفت آبادان بود که پورعلی گنجی کنار گئولسیانی قرار گرفت و فرجی روی نیمکت رفت.در شروع فصل جدید هم با بازگشت کنعانی زادگان به پرسپولیس ، گولسیانی کنار فرجی روی نیمکت نشست اما شاید بازی پنجشنبه شب مقابل پیکان نوبت آنها باشد که بازی را در ارنج اصلی شروع کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان