//
کدخبر: ۴۲۷۵۱۷ //
پارس جنوبی جم صفر- شهرراز یک

لیگ یک/جشن کاکوها در ۳۰۰ کیلومتری شیراز

پارس جنوبی جم در هفته هفتم لیگ دسته اول هم یک شکست دیگر را متحمل شد تا شرایط بحرانی این تیم ادامه دار باشد.

لیگ یک/جشن کاکوها در 300 کیلومتری شیراز
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول عصر امروز پارس جنوبی در ورزشگاه تختی جم از شهرراز شیراز پذیرایی کرد که این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان ستار زارع خاتمه یفا.

در دقیقه 7 این مسابقه یک ارسال روی دروازه پارس جنوبی باعث شد تا کیخسرو سیاهپور به اشتباه دروازه خودی را باز کند و شهرراز یک بر صفر پیش بیفتد. همین گل تا پایان باقی ماند و بازی در نهایت به سود نماینده شیراز خاتمه یافت.

شاگردان امیدرضا روانخواه که دوست نداشتند در خانه بازنده شوند، حملات زیادی روی دروازه حریف انجام دادند اما در نهایت راه به جایی نبردند و یک شکست تلخ را تجربه کردند. سومین باخت پارس جنوبی در حالی رقم خورد که آنها از 4 بازی گذشته خود تنها یک امتیاز دشت کردند و در شرایط بحرانی قرار گرفته اند.

شهرراز شیراز نیز سومین برد خود را امروز در جم شهری که حدودا 300 کیلومتر با شیراز فاصله دارد، به دست آورد و صعودی قابل توجه در جدول داشت.

با نتیجه رقم خورده در جم ، شهرراز 12 امتیازی شد و به رتبه پنجم صعود کرد و پارس جنوبی نیز با همان 10 امتیازی که از قبل اندوخته فعلا تا رده هشتم پایین آمد و باید منتظر دیدارهای فردا باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۵۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان