//
کدخبر: ۴۲۷۵۰۶ //
سایپا 3 - آریو صفر؛

لیگ یک/ فردین بازی برای صدرنشینی سایپا

نارنجی پوشان موفق به کسب پیروزی پر گل برای صدرنشینی دوباره در لیگ یک شدند.

لیگ یک/ فردین بازی برای صدرنشینی سایپا
به گزارش فرتاک نیوز،

در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های سایپا تهران و آریو اسلام‌شهر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل هم قرار گرفتند که قضاوت این بازی را رحیم رحیمی‌مقدم برعهده داشت.

نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، پوریا بالی لاشک، رامین آقالو، میلاد کمندانی، فردین نجفی، مهیار زحمتکش، علیرضا صفری، محمود شفیعی و احسان جودکی 11 بازیکن منتخب مهدی حسینی نسب بودند که در ترکیب اولیه سایپا مقابل آریو اسلامشهر حضور داشتند.

1939943

جواد زرینچه هم در مسابقه امروز برابر سایپا عبدالصمد احمدی، حسین میرزاحسینی‌پور، حبیب افرا، بهنام عسگرخانی، علیرضا رحمتی، محمد بختیاری، وحید نعمتی، مجتبی خسروی، ایمان شوریابی، محمد بیرانوند و نوید کومار را در جمع نفرات اصلی آریو اسلامشهر مقابل سایپا قرار داده بود.

رنجی پوشان که در تلاش برای ادامه روند خوب خود بودند، پس از حملات پیاپی روی دروازه آریو اسلامشهر توانستند در دقیقه 27 با نفوذ احسان جودکی از سمت چپ زمین و ارسال دقیق این بازیکن، با ضربه سر شیرجه‌ای فردین نجفی به گل اول بازی دست پیدا کنند و به برتری کی بر صفر در نیمه اول برسند.

1939939

شاگردان حسینی نسب در نیمه دوم هم هجومی کار کردند و در دقیقه 60 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که بازهم فردین نجفی پشت توپ ایستاد و شوت پای چپ او پس از برخورد به دستان عبدالصمد احمدی که به سمت چپ شیرجه رفته بود، تبدیل به گل شد تا نتیجه دو بر صفر شود.

سعید کریمی که حضور تعویضی در ترکیب سایپا داشت، در دقیقه 70 موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 83 نیز حسین میرزاحسینی‌پور، مدافع آریو اسلامشهر با کارت قرمز داور جریمه شد تا کار این تیم سخت‌تر شود و در نهایت شکست سنگینی را مقابل نارنجی پوشان داشته باشد.

تیم فوتبال سایپا با کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل آریو اسلامشهر 16 امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به چادرملو اردکان در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار گرفت و شاگردان جواد زرینچه هم با 9 امتیاز در رتبه دهم جدول ماندند که البته احتمال دارد در پایان مسابقات هفته پایین‌تر هم بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۵۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان