//
کدخبر: ۴۲۷۴۹۸ //

داماش با هدایت نظرمحمدی ۳ امتیاز را دشت کرد

تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، ۳ بر ۲ تیم شهرداری بندرعباس را شکست دهد و طعم شیرین برد و سه امتیاز را بچشد.

داماش با هدایت نظرمحمدی ۳ امتیاز را دشت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر امروز و در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، ۲ تیم داماش گیلان و شهرداری بندرعباس امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان را اشکان توانا، مجتبی بیژن، سعید طالبی، محسن انبساطی، سید محمد خرم الحسینی، مهدی رستمی، محمد رستمی، سید حسین حق‌شناس، رضا زاهدتبار، پژمان نجات و علیرضا مصطفایی شکل داده ود.

در ترکیب تیم فوتبال خلیج‌فارس ماهشهر نیز علیرضا حیدری، رضا بلیوند، نیما درودی، کمیل حیدری، سجاد عباسی، سجاد مشکل پور، محمدجواد عباسی، مهدی حنفی، میلاد نجفی، علیرضا قنبری و امیر علیدادی حضور داشتند.

داماش که از حمایت تماشاگران خود برخوردار بود موفق شد ۳ بر ۲ تیم شهرداری بندرعباس را بدرقه کند تا اولین‌بار در این فصل طعم شیرین برد و ۳ امتیاز را بچشد. 

از نکات این بازی هدایت داماش توسط علی نظرمحمدی بود و همچنین شعار هواداران داماش بر علیه مدیرعامل و رئیس هیئت فوتبال گیلان از نکات دیگر بازی بود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان