//
کدخبر: ۴۲۷۴۰۵ //
صد روز تا جام ملت‌ها مانده، به موفقیت کمک کنیم

ناراحتی قلعه‌نویی از انتقادها: زدن همدیگر چاره‌ساز نیست

سرمربی تیم ملی می گوید زدن همدیگر و انتقادهای تخریب کننده چاره ساز نیست و کمکی به تیم ایران نمی کند.

ناراحتی قلعه‌نویی از انتقادها: زدن همدیگر چاره‌ساز نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از بیانیه ای که شب گذشته فدراسیون فوتبال در حمایت از تیم ملی و عملکرد خود صادر کرد، حالا امیر قلعه نویی سرمربی ایران هم نسبت به انتقادهای موجود نارضایتی اش را علنی کرد.

سرمربی تیم ملی در مصاحبه اخیر خود با اشاره به نیاز فوتبال کشور به همدلی برای موفقیت تیم ملی اظهار کرد: یک جمله‌ای وجود دارد که توافق جمعی مساوی است با موفقیت. کمتر از صد روز تا جام ملت‌ها زمان داریم و من می‌گویم همه بیاییم کمک کنیم. اینکه همدیگر را تضعیف کنیم هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد. انتقاد با اینکه بخواهیم یکسری مسائل دیگر را بیان کنیم، یکی نیست.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال دارد زحمت خودش را می‌کشد. ما شرایط سختی به لحاظ مالی داریم اما آقای تاج، آقای نبی، هیات رییسه فدراسیون فوتبال و ما داریم تلاش می‌کنیم مشکلات را مرتفع کنیم. خیلی از دوستان هم دارند کمک می‌کنند. خواهش من این است که همه جمع شویم و اگر موضوعی هم وجود دارد منصفانه انتقاد کنیم تا تیم ملی با حل مشکلات شرایط بهتری پیدا کند.

سرمربی تیم ملی همچنین تاکید کرد: اینکه همدیگر را بزنیم، مشکلی را حل نمی‌کند. انتقاد سازنده ایراد ندارد اما اینکه مسائلی را بگویند که به ضرر فدراسیون و فوتبال باشد در این شرایط درست نیست. همه به هم کمک کنیم و دلسوز فوتبال کشور باشیم تا ان‌شاءالله در جام ملتها شرایط بهتری داشته باشیم.

قلعه‌نویی در پایان گفت: در پایان خواهشم از همه این است که به فوتبال کمک کنند. اینکه بخواهند فدراسیون فوتبال و تیم ملی را بزنند، این موضوع هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان