//
کدخبر: ۴۲۷۲۸۶ //

تارتار: برنامه‌ریزی لیگ برتر فاجعه است

مهدی تارتار می‌گوید حمایت هواداران ملوان باعث صعود این تیم به رتبه ششم جدول شده است.

تارتار: برنامه‌ریزی لیگ برتر فاجعه است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار  که در ابتدای فصل هدایت ملوان را بر عهده گرفت، موفق شد به خوبی این تیم را آماده مسابقات ‌کند و پس از پیروزی برابر نساجی در هفته هفتم لیگ برتر با ۱۰ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار بگیرد.

تارتار در گفتگو با برنامه ورزشگاه در این باره گفت: ما فکر نمی‌کردیم تیم‌مان به این زودی سر و سامان بگیرد، چون آخرین تیمی که مربی‌اش معرفی شد، ملوان بود و وقت چندانی نداشتیم و در نقل و انتقالات هم از سایر تیم‌ها عقب‌تر بودیم. فقط تعطیلی اول لیگ به ما کمک کرد و در واقع ما موافق آن تعطیلی بودیم که در آن به تیم‌مان سر و سامان بدهیم اما تعطیلات بعدی نه تنها ما را اذیت کرد، بلکه همه تیم‌های لیگ را اذیت کرد.

او به تمجید از هواداران ملوان پرداخت و گفت: خدا را شکر بچه‌ها خوب کار کردند و باانگیزه بودند و از همه مهم‌تر اینکه ما حمایت هواداران‌مان را داشتیم. ما ۹ امتیاز از ۱۰ امتیازمان را در انزلی به دست آوردیم و این نشان می‌دهد حمایت هواداران‌مان تاثیرگذار بوده است.

سرمربی ملوان در ادامه در خصوص تعطیلات لیگ برتر عنوان کرد: نمی‌دانم چه کلمه‌ای را به کار ببرم ولی فاجعه است. همه لیگ‌ها در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و فقط ایران است که تعطیلات زیادی دارد و باعث فرسودگی و مصدومیت و افت روحی بازیکنان می‌شود. خیلی سخت است که بتوانی یک بازیکن را یک ماه بدون مسابقه حفظ کنی. ما خیلی اذیت می‌شویم.

تارتار در پایان گفت: ما برای مثال می‌خواهیم یک بازی دوستانه در پایتخت انجام بدهیم و باید هزینه‌ای اضافه بر بودجه‌مان در نظر بگیریم. با این شرایط بدهی به وجود می‌آید و ما هم تیم آنچنان متمولی نیستیم که بتوانیم این هزینه‌ها را در نظر نگیریم. واقعا برایمان سخت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان