//
کدخبر: ۴۲۷۰۸۶ //

درخواست مهم هواداران استقلال از باشگاه

هواداران تیم استقلال درخواست کرده‌اند که این تیم در ادامه بازی‌های لیگ برتر در استادیوم آزادی به میدان بیاید.

درخواست مهم هواداران استقلال از باشگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از اینکه سهیل مهدی اعلام کرد تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل وضعیت بد چمن استادیوم آزادی می‌توانند استادیوم جدیدی را برای میزبانی به سازمان لیگ معرفی کنند علی خطیر، مدیر عامل باشگاه استقلال در برنامه شب‌های فوتبال گفت ما مایل هستیم در استادیوم امام رضا مشهد به میدان بیاییم.

محسن حیدری، دبیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی در این خصوص گفت: علی خطیر، مدیرعامل استقلال با بنده به صورت تلفنی صحبت کردیم و بنده به ایشان اعلام کردم که باید به صورت مکتوب درخواست کنید.تاکنون نامه مدیرعامل استقلال جهت میزبانی این تیم از سایر رقبای خود در لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) به هیات فوتبال ارسال نشده است. البته شب گذشته نیز در برنامه تلویزیونی اعلام شده که با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مکاتبه کرده اند.

به دنبال انتشار این خبر هواداران استقلال با مراجعه به صفحات مجازی باشگاه استقلال از این باشگاه درخواست کرده اند در ادامه بازی‌های لیگ برتر در استادیوم آزادی به میدان بیایند. همان طور که تیم پرسپولیس در مصاف با گل  گهر دراستادیوم آزادی و با حضور تماشاگر به میدان آمد.

البته که نظر شورای تامین امنیت استان خراسان در مورد حضور استقلال در استادیوم امام رضا مشهد مهم است و اگر این شورا با حضور استقلال در مشهد مخالفت کند آبی‌ها نمی‌توانند برای بازی به مشهد بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان