//
کدخبر: ۴۲۷۰۰۷ //
درویش: دفاعیه 300 صفحه‌ای داشتیم؛

روش پرسپولیس برای شکست لوکادیا

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره موفقیت‌شان در پرونده لوکادیا به صحبت پرداخت.

روش پرسپولیس برای شکست لوکادیا
به گزارش فرتاک نیوز،

 رضا درویش در حاشیه حضور در جمع خبرنگاران پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، در مورد پیروزی و موفقیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت از یورگن لوکادیا و محکومیت این مهاجم هلندی عنوان کرد: الحمدلله بعد از سال‌ها یک باشگاهی در ایران موفق شد یکی از پرونده‌هایی که در محاکم بین المللی مطرح شده بود را به سود خود حکم بگیرد.

او ادامه داد: جای بسیار بسیار تأمل داره که بعضی ها باز هم این موفقیت را برنمی‌تابند. یکی از دوستان شما و همکاران‌تان چند دقیقه از این حکم به من زنگ زد و گفت این اتفاق صحت دارد که گفتم بله ولی گفت عجیب و غیر قابل تصور است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: الحمدلله خدا کمک کرد و همکاران ما بسیار بسیار طاقت فرسا زحمت کشیدند. شاید دفاعیه ۳۰۰ صفحه‌ای نوشتند. می دانید آنها داشتند کار سیاسی می‌کردند ولی در دادگاهی که شاید قاضی آن نیز هم‌ملیت با لوکادیا بود، خدا ما را کمک کرد.

درویش اضافه کرد: بعضی ها این موفقیت باشگاه پرسپولیس در پرونده لوکادیا را نیز برنمی‌تابند و مثلا می گویند چرا 350 هزار یورو رای به نفع شما صادر شد و یک میلیون یورو نبود.

او با بیان اینکه قرارداد به این شکل است که شما تا زمانِ وقت قرارداد باید پرداختی داشته باشید، ابراز کرد: مجاری بین المللی موظف هستند که این پول را بدهند چون این جریمه به شکل تضامنی برای لوکادیا و باشگاه چینی است؛ یعنی اگر لوکادیا ندهد، باشگاه چینی باید پرداخت کند و اگر این کار را انجام ندهد، سه پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: پس از صدور حکم دیدید که لوکادیا یک پیام گذاشت که ارکان فیفا را زیر سوال برد و از الفاظ خیلی بدی علیه فیفا استفاده کرد. وقتی این الفاظ مطرح می شود، تازه آدم متوجه خواهد شد چقدر همکاران ما زحمت کشیدند و چقدر شبانه روز ادله آوردند تا بتوانیم با این ادله حکم قابل قبول بگیریم.

او در خصوص شایعه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس ابراز کرد: نه. وقتی با یک تیم قرارداد دارد، اصلا از نظر قانونی ما نمی توانیم با آن بازیکن مذاکره کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۰۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان