//
کدخبر: ۴۲۶۸۸۹ //

بارسا این ستاره را فراموش نمی‌کند

باشگاه بارسلونا شرایط جذب تیاگو آلکانتارا به عنوان بازیکن آزاد را دنبال می‌کند.

بارسا این ستاره را فراموش نمی‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

وضعیت نامطمئن مالی بارسا، مدیریت ورزشی را مجبور می‌کند که هنگام تهیه لیستی از خریدهای احتمالی، بسیار مراقب باشند. یکی از پارامترهای اصلی انتخاب بازیکن در بازار، فوتبالیست‌هایی هستند که قراردادشان تابستان به پایان می‌رید.

با همین تدبیر آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه فصل گذشته وارد شدند و امسال ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز وارد شدند، ولی آن‌ها آخرین بازیکنی نخواهند بود که اینطور به بارسا ملحق می‌شوند.

بر اساس اطلاعات ESPN، باشگاه اسپانیایی گزینه جدیدی را زیر نظر گرفته است. مدیریت ورزشی بارسا به وضعیت تیاگو آلکانتارا، فوتبالیستی که در تیم جوانان بلوگرانا آموزش دیده و 100 بازی در تیم اصلی انجام داده، توجه خواهد کرد.

تابستان گذشته بارسا احتمال بازگشت او را آزمایش کرد، اما این خرید محقق نشد. از جمله، به دلیل مشکلاتی که باشگاه برای ثبت نام همه بازیکنانش از جمله بازیکنانی که تمدید کرده بودند، داشت.

وضعیت در تابستان آینده متفاوت خواهد بود، زیرا تیاگو پس از پایان قراردادش با لیورپول، بازیکن آزاد است. این هافبک به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه لگن که منجر به جراحی در پایان سال گذشته شد، هنوز نتوانسته اولین بازی خود را در این فصل انجام دهد.

تیاگو نزدیک بود دوباره به زمین برگردد اما مصدومیت او تشدید شد تا همچنان از میادین دور باشد. این فوتبالیست که تلاش می‌کند دوباره در زمین فوتبال باشد خوشحال می‌شود که دوران حرفه‌ای خود را در باشگاهی از آن به اروپا معرفی شده، به پایان برساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان