//
کدخبر: ۴۲۶۸ //
طاهری عنوان کرد؛

درخواست پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع تمام عیار

مدیرعامل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود، اما داور قشنگی آن را کاهش داد.

درخواست پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع تمام عیار

 به گزارش فرتاک نیوز،علی اکبر طاهری اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما متاسفانه فکر می کنم داور قشنگی بازی را کاهش داد.

وی در مورد اینکه اعتراض تان به صحنه پنالتی چه بود، گفت: باید صحنه ها کارشناسی شود اما روند سوت زدن داور مشخص بود که با استرس و دلهره است. مسئولان باید توجه خاصی کنند. این نوع سوت زدن قشنگی فوتبال را از بین برد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب مدافع جدید عنوان کرد: در مورد این مسائل فکر کرده‌ایم و باید همه جوانب بررسی شود. برای سعد ناصر بازیکن عراقی هم درخواست داده‌ایم و منتظر جواب هستیم.

وی در مورد اینکه تراکتوری‌ها گفته‌اند بازی‌هایشان با پرسپولیس باید همزمان باشد گفت: از حالا فکر نمی‌کنم حساسیت باشد و در آینده هم سازمان لیگ تصمیم خواهد گرفت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده مانوئل ژوزه و اینکه وکلای باشگاه دفاع کرده‌اند عنوان کرد: فعلا دادگاه برگزار شده و رای بعداً صادر خواهد شد.

طاهری در مورد حضور مدیر برنامه های پولیانسکی در باشگاه و اینکه برانکو گفته است او را فعلا نگه داشته ایم، گفت: طبق معمول مدیربرنامه ها و نمایندگان بازیکنان در باشگاه حضور پیدا می‌کنند و در مورد صحبت دیگر آن هم هیچ گاه نظری نمی‌دهم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد تکلیف بلیت فروشی گفت: متاسفانه هنوز در اختیار ما قرار نگرفته است و باید کمک کنند. تاج هم دستور داده ، اما هر روز که می‌گذرد درآمدهای ما از دست می‌رود. امیدوارم توجه خاصی کنند و ما هم با جدیت دنبالش هستیم.

وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود شما نامه‌ای با مضمون «فدایت شوم» به کی‌روش نوشته‌اید گفت: این ادبیات خوبی نیست و من هم نامه‌ای ننوشته‌ام. کی روش با فدراسیون فوتبال کار می‌کند نه ما.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان