//
کدخبر: ۴۲۶۶۴۵ //

آغاز دوباره تمرینات تیم ملی فوتبال با حضور ۱۰ بازیکن/ پرسپولیسی‌ها ریکاوری کردند

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای شرکت در تورنمنت اردن با حضور۱۰ بازیکن برگزار شد.

آغاز دوباره تمرینات تیم ملی فوتبال با حضور ۱۰ بازیکن/ پرسپولیسی‌ها ریکاوری کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در تورنمت اردن از عصر امروز (دوشنبه) با حضور 10 بازیکن در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

* از 23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم تنها 10 بازیکن در تمرین امروز حضور داشتند و چند بازیکن هم در مرکز پِک اختصاصی تمرین کردند.

* امین حزباوی و محمد محبی تنها لژیونر‌های حاضر در تمرین امروز تیم ملی بودند و سایر لژیونر‌ها در روزهای آینده به اردو ملحق خواهند شد.

* صالح حردانی مدافع تیم استقلال که به خاطر مصدومیت صادق محرمی جایگزین این بازیکن شده است، در تمرین امروز تیم ملی حضور داشت.

* در حالی که اکثر رسانه‌ها منتظر حضور امیر قلعه‌نویی برای مصاحبه بودند، سرمربی تیم ملی تمایلی به گفت‌وگو نداشت و به جای او رامین رضاییان، امین حزباوی و محمدجواد حسین‌نژاد پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بودند.

* سیدحسین حسینی و پیام نیازمند دو دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی زیر نظر آلین دینکا به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* تمرین ابتدا زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز شد و در بیشتر آیتم‌های تمرین، قلعه‌نویی بر عملکرد ملی‌پوشان نظارت داشت. در ادامه، بازیکنان در سه گروه تقسیم شدند و به تمرین حفظ توپ روی آوردند و پس از آن بازیکنان تمرینات تاکتیکی را زیر نظر حمید مطهری و سعید الهویی انجام دادند.

* علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی سه بازیکن پرسپولیس به دلیل اینکه شب گذشته در هفته هفتم لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان بازی کرده بودند، در ساختمان پِک ریکاوری کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان