//
کدخبر: ۴۲۶۴۳۵ //

مقایسه مهدی عبدی در پرسپولیس و تراکتور؛ بازگشت به تنظیمات آسیا!

مهدی عبدی در همین مدت کوتاهی که لباس تراکتور را پوشیده نسبت به فصل قبل هم شوت در چارچوب و هم گل بیشتری زده است.

مقایسه مهدی عبدی در پرسپولیس و تراکتور؛ بازگشت به تنظیمات آسیا!
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور شروعی ناامیدکننده در فصل جدید داشت و علاوه بر حذف از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، 2 بازی اولش در لیگ بیست‌وسوم را هم به سپاهان و پرسپولیس باخت. پس از شکست مقابل پرسپولیس اما، شاگردان پاکو خمس متحول شدند و هر 4 بازی اخیرشان را بردند. حسین پورحمیدی که با اشتباهات عجیب در دو بازی ابتدایی حسابی زیر فشار هوادار و تیغ انتقادات رفته بود، در هر 4 بازی اخیرش کلین‌شیت کرده تا بالاخره یک نفس راحت بکشد. ریکاردو آلوز، ستاره این تیم هم پس از 6 ماه انتظار، بالاخره در بازی مقابل استقلال‌خوزستان پاس گل داده بود. روند پاس گل‌های آلوز از آن بازی دوباره استارت خورد و او روز قبل برای سومین هفته متوالی یکی از گل‌های تیمش را ساخت. این روند پیشرفت بازیکن‌ها، به خرید جدید این تیم هم رسید. 

مهدی عبدی پس از جدایی از پرسپولیس، راهی تراکتور شد. عبدی فصل خوبی را پشت سر نگذاشته بود. او در لیگ 22 فقط شش مسابقه به صورت فیکس برای پرسپولیس بازی کرد و 10 مرتبه هم تعویضی وارد زمین شده بود. عبدی در کل فصل فقط 5 شوت در چارچوب زده بود. در حالی‌که فصل قبل از آن، 7 گل زده بود. به هر حال روزها باب میل مهاجم پرسپولیس پیش نرفت و او مجبور به ترک این تیم شد. 

c51e5854-a9c8-4a8e-8e8b-8f354a0db81c

عبدی در لباس جدیدش اما، خیلی زود به ناکامی‌های قبلی پایان داد. عبدی در همان اولین مسابقه‌ای که پیراهن تراکتور را پوشید، با اینکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، اما تک گل تیمش را زد تا تراکتور اولین برد فصلش را جشن بگیرد. عبدی بعد از آن گل، 7 مرتبه دیگر با شوت دروازه حریفان تراکتور را تهدید کرده بود که شوت‌هایش دقت لازم را هم داشتند و 5 تا از آن‌ها در چارچوب بودند. هیچ کدام اما گل نشدند تا اینکه بالاخره در بازی این هفته مقابل آلومینیوم اراک، دوباره نوبت به گلزنی این مهاجم قائمشهری برسد. عبدی در برد 4 گله تراکتور مقابل آلومینیوم، ابتدا یک پاس گل به گوستاوو واگنین داد که توسط کمک داور آفساید اعلام شد. دقایقی بعد اما خود عبدی دست به کار شد و از گوشه محوطه جریمه با شوتی تماشایی، دروازه احمد گوهری، هم‌تیمی‌ سابقش در پرسپولیس را باز کرد. حالا آمار عبدی در پایان چهارمین بازی‌اش برای تراکتور، از کل فصل پیش در لباس پرسپولیس پیشی گرفته است. عبدی خیلی زود تعداد شوت در چارچوب و گلش را نسبت به فصل قبل ارتقا داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۴۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان