//
کدخبر: ۴۲۶۴۱۸ //

نه جود، نه هالند: اروپا در بهت هیولای اشتوتگارت

گویراسی مهارنشدنی و توقف‌سرناپذیر پیش می رود. هت‌تریک 15 دقیقه دیروز او باعث شد صدرنشین موقت تیم شگفتی‌ساز این فصل بوندسلیگا شد.

نه جود، نه هالند: اروپا در بهت هیولای اشتوتگارت
به گزارش فرتاک نیوز،

 گویراسی، مهاجم گینه ای اشتوتگارت، همچنان آتشین و غیر قابل مهار است. او با 13 گل در 7 بازی با اطمینان در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار دارد. اگر او با این سرعت به گلزنی ادامه دهد،  می تواند با رکورد 41 گل لواندوفسکی در یک فصل بوندس لیگا برابری کرده یا از آن عبور کند.
مهاجم اشتوتگارت پس از بازی دیروز برابر ولفسبورگ، همچنان سرتیتر اخبار فوتبال آلمان باقی ماند. این بازیکن گینه ای دیروز مقابل وولفسبورگ (3-1) هت تریک کرد، یک پیروزی راحت که باعث شد تیمش، اشتوتگارت، صدرنشین موقت بوندسلیگا شود. او با 13 گل پس از تنها هفت بازی در صدر جدول گلزنان لیگ آلمان است.

1937481

در واقع اشتوتگارت با صبر و حوصله بسیار قوی در 55 دقیقه پرونده ولفسبورگ را بست و ستاره میدان بار دیگر سهرو گویراسی بود که با هت تریک 15 دقیقه ای خود همه را انگشت به دهان کرد.

هواداران اشتوتگارت کمی نگران گویراسی بودند، زیرا او در پیروزی 2-0 هفته قبل تیمش برابر کلن دست خالی زمین را ترک کرده بود در حالی که پس از به ثمر رساندن 10 گل در پنج بازی قبلی، همه تصور می کردند روند گلزنی هایش توقف ناپذیر است.

1937482

بدون احتساب وقت های تلف شده بازی قبل، او 157 دقیقه دور از گلزنی بود ولی این انتظار در دقیقه 67 بازی دیروز به پایان رسید. سدریک زیگر، مدافع میانی وولفسبورگ که بی عیب و نقص کار کرده بود، در یک لحظه  از گویراسی غافل ماند تا تیمش به سختی تنبیه شود.

پس از بازبینی صحنه، داور دانیل سیبرت به نقطه پنالتی اشاره کرد و گویراسی پشت توپ قرار گرفت و گل تساوی را زد.
نتیجه 1-1 بود و تازه در دقیقه 67 بودیم و سپس طوفان گویراسی شروع شد و توانست در 15 دقیقه بعد دو گل بزند و هت تریکش را کامل کند.

سباستین هوینس در پایان بازی به نمایش تیمش به خصوص گویراسی افتخار می کرد: «کار تیم ستودنی بود زیرا می دانم که بازی در برابر ولفسبورگ چقدر دشوار است.»

برد 3-1، 18 امتیاز از هفت بازی و صدرنشین موقت. تنها در عرض چند ماه، این مربی جوان یک نامزد سقوط را به یک تیم برتر بوندسلیگا - حداقل در حال حاضر - تبدیل کرده است، حتی اگر هوینس آنقدر متواضع باشد که ادعا کند تیمش برای ماندن می جنگد. 

او دیروز با تغییرات تاکتیکی در نیمه دوم و تعویض های به موقع روند بازی را عوض کرد و روی شانه های ستاره گینه ای برنده میدان شد. در واقع مغز بزرگ پشت موفقیت اشتوتگارت هوینس و گویراسی هستند هرچند بازیکنان دیگری نیز هستند که سهم قابل توجهی در آن دارند. 

اگر به آمارهایی که از ابتدای فصل جدید تا به حال ثبت شده نگاه کنیم، همه چیز مشخص است. هیچ بازیکنی در پنج لیگ معتبر اروپایی بیشتر از سهرو گویراسی موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است. 

1933177

او در هفته‌های ابتدایی فصل درخششی چشمگیر را در اشتوتگارت به نمایش گذاشت و موفق شد در تنها پنج بازی 10 گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم ارسال کند. تا قبل از بازی دیروز، تنها بازیکنی در فوتبال دنیا که عملکرد بهتری از او داشت، کریستیانو رونالدو بود که 9 گل و چهار پاس گل در کارنامه دارد. گویراسی با هت تریک 15 دقیقه ای دیروز، حالا بی رقیب و فراتر از جود بلینگام و ارلینگ هالند است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان