//
کدخبر: ۴۲۶۳۱ //

تلاش این ۲ نفر برای حضور در ترکیب اصلی استقلال

دو بازیکن اســتقلال تلاش می کنند که با شــروع فصل بتوانند به ترکیب اصلی برسند.

تلاش این 2 نفر برای حضور در ترکیب اصلی استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

، یعقوب کریمی بازیکنی اســت که به خاطر تغییر پستی که داشت فصل گذشته کمتــر فرصت بازی کردن پیــدا کرد اما او برای فصل جدید با بازی کردن در پســت دفاع چــپ کنار آمــده و تمــام توانش را می گذارد تا بتوانــد در ترکیب اصلی بازی کند. بازیکــن بعدی جابر انصاری اســت،بازیکنی که در 2 فصل گذشــته نسبت به دقایق بازی اش آمار خوبی در گلزنی از خود به جای گذاشــته اما با توجه به ستاره هایی که اســتقلال جذب کرده اســت، خیلی ها می گویند شاید او شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته باشد.

 

بــا این حــال فصل قبل هــم همین تصور در مورد جابر انصاری وجود داشــت و ایــن بازیکن آنقدر خوب بازی کرد که در ترکیــب اصلی به میدان رفت و حالا به نظر می رســد او می تواند در این فصل هم خود را به ترکیب اصلی تحمیل کند.

 

با توجه به خریدهای جدید استقلال که بازیکنان نامی هستند و نیمکت نشینی را نمی پسندند به طور حتم بازیکنان جوان تر باید خودشان را از همین حالا روی نیمکت ببینند و مترصد فرصتی باشند که در غیاب بازیکنان بزرگ به آنها داده می شود. شاید هم مثل فصل قبل منصوریان در نیم فصل دوم مجبور شــود دوباره به سراغ بازیکنان جوانش برود.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان