//
کدخبر: ۴۲۶۳۰۱ //

پیروزی‌ پر گل سپاهان مقابل نفت آبادان با درخشش عیسی آل‌کثیر

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۴ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

پیروزی‌ پر گل سپاهان مقابل نفت آبادان با درخشش عیسی آل‌کثیر
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:45 تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

این دیدار که نخستین دیدار رسمی سپاهان پس از کسر 4 امتیاز در لیگ برتر و عدم برگزاری مسابقه مقابل الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود برای شاگردان مورایس به جهت کسب 3 امتیاز و قرار گرفتن در بالانشینان‌ جدول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.

در آن سوی میدان شاگردان ویسی که با 4 امتیاز از 4 بازی در رده سیزدهم جدول قرار داشتند به دنبال کسب امتیاز در اصفهان بودند تا جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند و شکست دیدار گذشته خود را مقابل نساجی مازندران به دست فراموشی بسپارند.

در این دیدار ژوزه مورایس تیمش را با ترکیب پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده و عیسی آل‌کثیر به میدان فرستاد.

فهد طالب، میثم تهی‌دست، عباس قاسم، حسین سنگر‌گیر، امیرمحمد پناهی، رحیم آلبوغبیش، رضا امانی‌نژاد، طالب ریکانی، فرزین معامله‌گری، فاخر تهامی و علی یوسف نیز ترکیب 11 نفره صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

در دقیقه 13 و نخستین فرصت این دیدار، سانتر آریا یوسفی با ضربه سر رضا اسدی همراه بود که این ضربه دقیق تبدیل به گل نخست سپاهان شد تا کار برای نفتی‌ها دشوار شود.

در دقیقه 25 سانتر طالب ریکانی‌ از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر امیر محمد پناهی همراه بود که این ضربه با اختلاف زیادی از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه 29 سانتر میلاد زکی از سمت چپ محوطه جریمه نفتی‌ها به آریا یوسفی رسید و در ادامه ضربه این بازیکن جوان، پس از برخورد به مدافع تیم صنعت نفت وارد دروازه شد.

در دقیقه 33 و در ادامه حملات تیم سپاهان توپ درون محوطه جریمه تیم صنعت نفت به عیسی آل کثیر رسید و ضربه دقیق مهاجم فصل گذشته پرسپولیس وارد شد تا گل سوم سپاهان به ثمر رسد و کار برای جبران نفتی‌ها بسیار دشوار شود.

این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه 3 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

در نخستین فرصت نیمه دوم این دیدار ضربه محمد جواد حسین نژاد با دفع ناقص دروازه‌بان عراقی نفت همراه بود و در ادامه آل کثیر از این فرصت استفاده کرد و گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 73 ضربه نصف و نیمه فاخر تهامی از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه 80 حرکت زیبای طالب ریکانی درون محوطه جریمه سپاهان با ضربه دقیق این بازیکن همراه بود تا یک گل از 4 گل نفتی‌ها جبران شود.

در دقیقه 86 ضربه علی یوسف هاشم مهاجم تیم نفت با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

این دیدار در نهایت با نتیجه پر گل 4 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا سپاهان پس از اتفاقات ناخوش‌آید روزهای اخیر با روحیه‌ای مضاعف کار خود را ادامه دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان