//
کدخبر: ۴۲۶۲۲۳ //

استعفای پیروانی پذیرفته نشد/ او هم چنان بکارش ادامه می‌دهد

مدیران استقلال خوزستان استعفای امیرحسین پیروانی را هم رد کردند و اعلام شد کادرفنی این باشگاه با قدرت به کار ادامه خواهد داد.

استعفای پیروانی پذیرفته نشد/ او هم چنان بکارش ادامه می‌دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از شکست استقلال خوزستان برابر پیکان که این تیم را اکنون به عنوان قعرنشین این فصل معرفی کرده، سیروس پورموسوی از سمت خود کناره‌گیری کرد و استعفای خود را به مدیران تیم اعلام کرد.

هر چند ساعاتی بعد نجفی به عنوان سرپرست این باشگاه با رد استعفای سیروس پورموسوی از حمایت این مجموعه از کادرفنی خود خبر داد.

با این حال در ادامه عنوان شد که امیرحسین پیروانی مربی باتجربه و کمک اول پورموسوی نیز به واسطه کناره گیری این مربی، از سمت خود استعفا داد. موضوعی که خیلی زود توسط مدیران باشگاه استقلال خوزستان رد شد و اکنون نجفی در تازه‌ترین اظهارنظر خود بار دیگر با اعلام حمایت از کادرفنی این تیم، شایعه استعفای امیرحسین پیروانی را نیز رد کرد.

حمایت جالب مدیران مجموعه استقلال خوزستان علیرغم هجمه‌های شکل گرفته علیه نتایج تیم، اکنون امیدواری بزرگی را در بین کادرفنی و خصوصا بازیکنان شکل داده تا در ادامه مسیر به دنبال تغییر روند نتیجه‌گیر باشند و باید دید شرایط برای آنها در هفته‌های آتی به چه شکل خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان