//
کدخبر: ۴۲۵۵۶۹ //

پرسپولیس فقط یک هالند کم دارد

کارشناس فوتبال ایران به تمجید از عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر الدحیل پرداخت.

پرسپولیس فقط یک هالند کم دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس شب گذشته در شرایطی موفق شد با ارائه نمایشی درخشان موفق شد الدحیل را در قطر شکست بدهد که اعضای این تیم پیش از مسابقه نسبت به تعطیلی مسابقات لیگ برتر گلایه داشتند و بارها تاکید کردند این تیم در شرایط بازی قرار ندارد و همین موضوع به آنها آسیب خواهد زد.

مجید جلالی، کارشناس فوتبال ایران که پس از پیروزی پرسپولیس برابر الدحیل میهمان برنامه فوتبال برتر بود، درباره شرایط سرخپوشان گفت: پرسپولیس به نسبت بقیه تیم‌ها در شرایط مسابقه است و به همین دلیل شرایط خوبی دارد. این تیم امشب هم فوق‌العاده بازی کرد. سال‌ها بود که من از تیم‌های ایرانی چنین فوتبالی ندیده بودم؛ یک فوتبال روان و خوب و باکلاس. من واقعا مدل بازی و هماهنگی پرسپولیس را پسندیدم و به نظرم حتی می‌توانستند با گل‌های بیشتری هم ببرد. به نظرم پرسپولیس در نقطه تمام‌کنندگی، مشکلاتی دارد و قطعا باید برای آن فکری کند. پرسپولیس الان همه چیز دارد و فقط یک هالند کم دارد.

1934792

او سپس به اعتراض سرمربیان به تعطیلی لیگ برتر پرداخت و گفت: مربیان با هم تخصصی که دارند و زحماتی که می‌کشند، در سیستم تصمیم‌گیرنده هیچ نقشی ندارد. اینها فقط از کسانی که مجری هستند، تبعیت می‌کنند. فرم کار نادرست است. اینکه بخواهی مسابقات لیگ را ۱۳ ماه طول بدهی و مرداد تمام کنی، درست نیست. روال این است که شما مرداد کار را شروع کنی؛ بنابراین باید از ۸ هفته قبل تمرینات را شروع کنی و ۸ هفته و یا حداقل ۴ هفته هم بازیکنان استراحت کنند.

جلالی تاکید کرد: شما باید فاصله‌ای سه ماهه بین دو لیگ قائل شوی و اگر نشوی، درصد آسیب‌دیدگی در فصل بعد طوری می‌شود که هر تیم در طول فصل ۱۲-۱۳ بازیکن آسیب‌دیده می‌دهد که این لطمه جبران‌ناپذیری است. به نظرم حتی اگر اگر در طول امسال مجبور شوند هر چهار روز یک بازی بگذارند، مسابقات باید در پایان اردیبهشت تمام شود. غیر این شود، فصل بعد هم به مشکل اساسی می‌خورید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان