//
کدخبر: ۴۲۵۵۲۰ //

رنگ‌آمیزی رویاها/ نساجی_الهلال هیچ چیز نشدنی نیست

نساجی و الهلال در هفته دوم به مصاف هم می روند.

رنگ‌آمیزی رویاها/ نساجی_الهلال هیچ چیز نشدنی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم نساجی ایران در چهارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا عصر فردا در ورزشگاه آزادی میزبان تیم قدرتمند الهلال عربستان خواهد بود.

 

نساج‌های ایرانی در هفته اول موفق شدند میزبان هندی خود را شکست دادند و در صدر جدول قرار گرفته و حالا شاگردان مهدی رحمتی امیدوارند با حمایت تماشاگران ایرانی و با خلق یک شگفتی الهلال را شکست داده تا گام بزرگی در راه صعود به مرحله بعد بردارند.

 

مهدی رحمتی را  به عنوان سرمربی می‌توان بزرگترین ستاره نساجی نامید هرچند رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی از بازیکنان با تجربه‌ای هستند که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارند، اما رحمتی  به عنوان بازیکن و سرمربی سابقه طولانی در لیگ قهرمانان دارد و طرفداران نساجی امیدوارند این تجربه و انتقال آن به بازیکنان، کلید پیروزی مقابل الهلال در بازی فردا باشد.

نساجی که اولین حضورش در رقابت‌های آسیایی را پشت سر می‌گذارد باید  رویارویی با ستاره‌های مدافع عنوان قهرمانی آسیا را فرصتی بزرگ برشمرد و تمام توانش را در این بازی خانگی فردا بکار گیرد.

 

اما در آن سو الهلال با ستاره‌های نامی خود بدنبال جبران تساوی خانگی هفته نخستش مقابل نوفباخور ازبکستان است و احتمالا یک پیروزی پر گل را در ذهن می‌پروراند.

 

نیمار، کولیبالی، میشیل، میتروویچ، مالکوم بازیکنان نامی و باتجربه الهلال هستند که ژرژ ژسوس امیدوار به درخشش آنها در دیدار فردا و شکست دادن رقیب ایرانی خود خواهد بود.

 

بی تردید وضعیت بد ورزشگاه آزادی و اتفاقات عجیب و غریبی همچون انتشار تصاویر ترمیم چمن استادیوم و قطعی برق در کنفرانس خبری مربیان، نقاط سیاه میزبانی ما در این دیدار بوده اما حضور تماشاگران کم نظیر ایرانی در استادیوم می‌تواند تصویر خوبی از میزبانی کشورمان بر جا بگذارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان