//
کدخبر: ۴۲۵۳۶۴ //

شاید مرگ و زندگی/ الدحیل_ پرسپولیس راهی برای صعود

در چهارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس ایران در قطر میهمان تیم الدحیل خواهد بود.

شاید مرگ و زندگی/ الدحیل_ پرسپولیس راهی برای صعود
به گزارش فرتاک نیوز،

این دیدار را باید جنگ مدعیان صعود به مرحله بعد به عنوان تیم دوم نامید، چراکه با حضور النصر پرسپولیس و الدحیل کار سختی برای کنار گذاشتن این رقیب متمول عربستانی دارند و دیدار فردا می‌تواند تاثیر زیادی در تعیین تیم دوم گروه داشته باشد.

 

الدحیل در دیدار نخستش در مقابل استقلال تاجیکستان نتوانست به پیروزی برسد و از فرصت ایجاد شده به واسطه شکست سرخپوشان ایران مقابل النصر بهرمند نشد.

هرنان کرسپو آرژانتینی با در اختیار داشتن ستاره‌هایی همچون فلیپ کوتینیو، مایکل اولونگا، ابراهیما دیالو و چند ستاره دیگر می‌خواهد تلخی‌های فصل جدید و عدم نتیجه‌گیری‌هایش را با برد مقابل پرسپولیس به دست فراموشی بسپارد.

اما در آن‌سو پرسپولیس هم با وجود صدر‌نشینی در جدول لیگ برتر اوضاع خوبی ندارد و در یک ماه گذشته به جز دیدار مقابل النصر هیچ بازی رسمی نداشته و شاگردان یحیی‌گل‌محمدی از شرایط بازی کاملا به دور هستند و این موضوع می‌تواند در دیدار فردا آنها را با مشکل مواجه کند.

پرسپولیس با توجه به شکست مقابل النصر اگر بدنبال راه یافتن به مرحله بعدی مسابقات باشد، باید فردا با امتیاز از زمین خارج شود و باید دید معجزه یحیی اینبار در قطر جوابگو خواهد بود.

 

پرسپولیس در دیدار فردا میلاد سرلک را قطعا در اختیار نخواهد داشت و وضعیت مصدومان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و سه بازیکن ملی پوش تیم امید هم به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شده‌اند.

نبیل باهویی هم اولین تجربه خود با لباس سرخ را فردا می‌تواند تجربه کند و باید دید آیا در ترکیب جا خواهد داشت یا خیر؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان