//
کدخبر: ۴۲۴۶۷۷ //

رسیدگی به این پرونده مهم متوقف شد!

دو پرونده مهم انضباطی هم اکنون در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در جریان است اما به دلیل آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین دستور رئیس فدراسیون فوتبال متوقف شد.

رسیدگی به این پرونده مهم متوقف شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه سپاهان به رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر ۴ امتیاز از این تیم اعتراض زده و موجب ارجاع این پرونده به کمیته استیناف شده است و در سویی دیگر باشگاه آلومینیوم اراک از پرسپولیس به دلیل عبور از سقف قرارداد شکایت کرده است و باشگاه استقلال نیز وعده داده است از باشگاه پرسپولیس به همان دلیلی که باشگاه آلومینیوم اراک طرح کرده شکایت خواهد کرد.

اما با دستور رئیس فدراسیون فوتبال ادامه رسیدگی به هر دو پرونده متوقف شده است. به این خاطر که تیم‌های سپاهان و پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند و آرای انضباطی و مباحث مربوط به آن می‌تواند، موجب بر هم خوردن تمرکز تیم‌ها و عدم نتیجه گیری در این مسابقات شود. بعد از تساوی ۲ بر ۲ سپاهان در برابر نیروی هوایی بازیکنان تیم سپاهان رای صادره از سوی کمیته انضباطی را یکی از دلایل عدم پیروزی تیم در مصاف با نماینده عراق برشمردند. بعد از این اتفاق مهدی تاج دستور سکوت داد و از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هم خواست بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به پرونده‌های انضباطی رسیدگی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان