//
کدخبر: ۴۲۴۲۳۶ //

هاروارد منتشر کرد؛ جزئیاتی جالب از توافق بر سر قرارداد جدید صلاح و لیورپول

محمد صلاح سال گذشته بر سر قرارداد جدید با لیورپول درگیر بود و یک مطالعه در مدرسه بازرگانی هاروارد جزئیاتی را در مورد مذاکرات بین بازیکن مصری و باشگاه لیورپول ارائه کرده است.

هاروارد منتشر کرد؛ جزئیاتی جالب از توافق بر سر قرارداد جدید صلاح و لیورپول
به گزارش فرتاک نیوز،

مطالعه مدرسه بازرگانی هاروارد جزئیات کلیدی را در مورد مذاکرات محمد صلاح با لیورپول در سال گذشته منتشر کرده است.

محمد صلاح در تابستان ۲۰۲۲ وارد آخرین سال قراردادش با لیورپول می‌شد و باید در مورد اینکه قرارداد جدیدی را امضا کند یا از باشگاه جدا شود، تصمیم می‌گرفت. این وینگر یک فصل استثنایی دیگر را پشت سر گذاشته بود و ۳۱ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند و قرمزها دو جام را به دست آوردند و دو جام دیگر را از دست دادند. جای تعجب نیست که لیورپول مشتاق حفظ او بود و بحث‌هایی را بر سر یک قرارداد جدید آغاز کرد.

 

 

دانشگاه هاروارد اکنون جزئیاتی را منتشر کرده که قبلاً هرگز دیده نشده بود، و صلاح بیانیه را در روز یکشنبه در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد که بحث بین دو طرف چندان ساده نبود.

رامی عباس عیسی، وکیل و مشاور صلاح در تماسی تلفنی در ژوئن ۲۰۲۲ به این بازیکن گفت: «نگرانم که نتوانیم بر سر یک قرارداد جدید به توافق برسیم محمد، آخرین پیشنهاد آنها هنوز با آنچه ما می‌خواهیم بسیار فاصله دارد.» این مطالعه نشان می‌دهد که صلاح به عباس اعتماد کامل دارد، زیرا گفته است: «ما شریک هستیم. من می‌دانم که او همیشه بهترین کار را برای من انجام خواهد داد.»

 

 

با این حال، ستاره مصری امید خود را برای ماندن در لیورپول از دست نداد و به عباس گفت: «می‌خواهم در لیورپول بمانم. اما باشگاه هم باید نشان دهد که من را می‌خواهد.» تماس تلفنی دو مرد بسیار طولانی بود و قبل از بازگشت برای گفتگو با لیورپول، یک پیشنهاد متقابل ارائه کردند. استراتژی آنها کارساز بود، زیرا در آغاز جولای صلاح سرانجام قرارداد جدیدی را برای ماندن در آنفیلد تا سال ۲۰۲۵ روی کاغذ آورد.

هاروارد منتشر کرد؛ جزئیاتی جالب از توافق بر سر قرارداد جدید صلاح و لیورپول

امضای این قرارداد به احتمال فسخ قرارداد و خروج رایگان او در سال ۲۰۲۳ پایان داد. صلاح همچنین به آنچه می‌خواست رسید و پس از توافق با دستمزد تقریباً ۴۰۰۰۰۰ پوندی در هفته، به پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل شد. او پس از امضای قرارداد جدیدش به عملکردهای خوب خود ادامه داد و در فصل ناامیدکننده گذشته یکی از بازیکنان برجسته لیورپول بود و بار دیگر به مرز ۳۰ گل رسید.

تعهد او بار دیگر در تابستان امسال مورد آزمایش قرار گرفت، زیرا الاتحاد عربستان سعودی پیشنهادی ۲۱۵ میلیون پوندی برای صلاح به لیورپول ارائه کرد. لیورپول پیشنهاد را رد کرد و علیرغم اینکه میکائیل آنتونیو، مهاجم وستهام مدعی بود صلاح «آماده رفتن» است، او در آنفیلد ماند. صلاح اجازه نداد که گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او روی عملکردش در زمین تاثیر بگذارد و مردان یورگن کلوپ فصل را پرقدرت شروع کردند. این بازیکن ۳۱ ساله در ۶ بازی ابتدایی لیورپول در لیگ، ۳ گل و ۴ پاس گل به ثمر رساند تا تیمش در رده دوم قرار بگیرد و تنها دو امتیاز کمتر از منچسترسیتی صدرنشین باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۲۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان