//
کدخبر: ۴۲۴۰۰۸ //

ژاوی: کامبک بارسلونا مقابل سلتاویگو بی‌رحمانه بود

سرمربی بارسلونا بازگشت مردانش برای بردن بازی پس از دو گل عقب افتادن از میهمان‌شان، سلتاویگو را بی‌رحمانه توصیف کرد.

ژاوی: کامبک بارسلونا مقابل سلتاویگو بی‌رحمانه بود
به گزارش فرتاک نیوز،

ژاوی هرناندس پس از پیروزی 3 بر 2 شب گذشته (شنبه) بارسلونا مقابل سلتاویگو در هفته ششم لالیگا که در آن مردانش تا دقیقه 81 بازی 2 بر صفر از حریف عقب بودند و با زدن سه گل در عرض هشت دقیقه ورق را به سود خود برگرداندند، به خبرنگاران گفت: این یک کامبک بی‌رحمانه بود. ما با انگیزه، اراده و شهامت بازی کردیم اگرچه که در مقاطعی از مسابقه بی‌نظم هم بودیم. گردش توپ‌مان مانند بازی‌های قبلی نبود. با این حال کامبکی که زدیم، نشان‌دهنده انگیزه فراوان بازیکنان برای بردن بازی بود. وقتی خوب بازی نمی‌کنید، مجبورید اینگونه برای بردن تلاش کنید.

ژاوی درباره اینکه آیا این پیروزی برای او شیرین‌تر از برد‌های قبلی بوده است، اظهار داشت: این پیروزی لذتبخش است، اما نه بیشتر از برد مقابل بتیس یا آنتورپ در لیگ قهرمانان. این مدلی بازی کردن، شیوه بارسلونا نیست. با این حال خوشحال می‌شوم که وقتی مطابق برنامه بازی نمی‌کنیم به شیوه‌ای دیگر امتیاز بگیریم. در کل باید بگویم مدل بازی بارسا اینطور نیست.

یکی از اتفاقات ناخوشایندی که در این بازی برای بارسلونا رخ داد مصدومیت ستاره خط میانی این تیم فرنکی دیونگ بود که در دقیقه 36 جای خود را به گاوی داد. ژاوی درباره وضعیت هافبک هلندی تیمش گفت: باید معاینه‌اش کنند و عکسبرداری انجام شود. دیونگ بازیکنی قوی است و به سختی و خلاف میلش مجبور شد تقاضای تعویض کند. وقتی بازیکنی خودش درخواست تعویض می‌کند یعنی که اتفاقی رخ داده است، اما امیدواریم که آسیب‌دیدگی‌اش جزئی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان