//
کدخبر: ۴۲۳۶۰۶ //
هری کین:

می‌خواهم مثل مسی و رونالدو باشم

هری کین می‌گوید می‌خواهد از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای درخشش بعد از سی سالگی الهام بگیرد.

می‌خواهم مثل مسی و رونالدو باشم
به گزارش فرتاک نیوز،

هری کین تصمیم شجاعانه‌ای گرفت تا در تابستان از منطقه امن خود در تاتنهام خارج شود و با انتقالی 110 میلیون یورویی به بایرن مونیخ رفت. او اسپرز را به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه ترک کرد، در حالی که عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس هم در اختیار دارد.

او اکنون 30 سال سن دارد و به بلزیکنانی مانند مسی و رونالدو به عنوان الگوهایی برای رسیدن به دوران فعالیتی طولانی نگاه می‌کند.

کین به شبکه "ای اس پی ان" گفته است: "من به کاری که آنها انجام داده‌اند ‌‌‌‌‌فکر می‌کنم، آنها در سی و چند سالگی خود به خوبی یک دهه قبلشان هستند. من اکنون 30 ساله شده‌ام و باید سعی کنم بدنم را در بهترین شرایط قرار دهم و ذهنیتم را درست نگه دارم تا بتوانم در بالاترین سطح بازی کنم. دستاوردهای آنها به من می‌گویند که این امکان‌پذیر است. تماشای آن بازیکنانی که هنوز بازی می‌کنند فوق العاده است، دو تا از بهترین بازیکنانی که تا به حال ورزش ما را انجام داده‌اند. برای من اکنون، تقریباً نیمه دوم دوران حرفه‌ای است. نیمه اول خوبی را پشت سر گذاشتم؛ اکنون آیا نیمه دوم می‌تواند بهتر باشد؟"

هری کین

او در مورد احتمال بازگشت به لیگ انگلیس برای شکستن رکورد آلن شیرر هم گفت: "من سال به سال موقعیت‌ها را بررسی می‌کنم. سال‌های زیادی برای بازی کردن باقی مانده است. در حال حاضر، فقط لذت بردن از هر لحظه، لذت بردن از بودن است. لذت بردن برای یک فوتبالیست کار سختی است، چون همه چیز سریع پیش می‌رود. در حال حاضر، احتمالاً نه سال است که در بالاترین سطح قرار داشته‌ام، آن سال‌ها گذشته است. بنابراین من فقط سعی می‌کنم همه چیز را سال به سال، بازی به بازی انجام دهم و همه چیز را برای بازی بگذارم و بهترین عملکردم را برای تیم‌هایی که در آنها بازی می‌کنم ارائه می‌کنم و این کاری است که به انجامش ادامه خواهم داد. دوست ندارم خیلی از خودم جلوتر باشم."

او در مورد اینکه به عنوان یک طرفدار لیگ آمریکا، آیا امکان دارد روزی آنجا بازی کند هم گفت: "خیلی‌ها در این مورد با من صحبت می‌کنند و البته من همیشه گفته‌ام که این چیزی است که من دوست دارم زمانی امکانش را بررسی کنم، اما فکر می‌کنم همه چیز بستگی به این دارد که من در کجای حرفه‌ام هستم، اینکه آیا از ادامه فوتبال راضی هستم یا خیر. علامت‌های سوال زیادی وجود دارد. در ذهنم وجود دارد اما نه به این زودی‌ها. باز هم می‌گویم، این چیزی نیست که من در حال حاضر به آن فکر کنم. زمان مشخص خواهد کرد. در زندگی گاهی اوقات همه چیز به همان شکلی که قرار است انجام شود پیش می‌رود. بنابراین خواهیم دید."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان