//
کدخبر: ۴۲۳۳۸۲ //

بازیکن مورد علاقه قلعه‌نویی، دردسر اصلی یحیی مقابل النصر!

اخراج بی‌مورد میلاد سرلک همه برنامه‌های پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی مقابل النصر را به هم ریخت.

بازیکن مورد علاقه قلعه‌نویی، دردسر اصلی یحیی مقابل النصر!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در شبی که مجبور شد با ۱۰ نفر بازی را به پایان برساند، با دو گل در ورزشگاه آزادی مغلوب النصر عربستان شد تا رونالدو و هم‌تیمی‌هایش با برد و خاطره‌ای خوب ایران را ترک کنند.

اما قرمزها تا قبل از ده نفره شدن و اخراج بی‌مورد میلاد سرلک ، بازی نسبتاً پایاپایی را با رقیب پرستاره خود داشتند و به نوعی خطای بی‌مورد شماره ۱۰ قرمزها همه برنامه‌های پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی را پس از ۱۰ نفره شدن برهم زد.

سرلک که دعوتش به اردوی اخیر تیم ملی به واسطه ماجراهای سربازی‌اش، بسیار مورد توجه قرار گرفته بود ( دیروز رحمان رضایی مربی تیم ملی در مصاحبه‌ای اعلام کرد دعوت از هافبک شماره 10 پرسپولیس هیچ ربطی به بحث سربازی او نداشته و اینکه چرا او در تیم ملی، کم بازی می‌کند، به تفکرات امیر قلعه‌نویی برمی‌گردد) در بازی دیروز با انجام خطای دوم روی کریستیانو رونالدو که کاملا بی‌مورد بود، نقش مهمی در شکست خانگی پرسپولیس داشت.

اتفاقی که یحیی گل‌محمدی آن را بچه گانه دانست و استفاده از کلمه بچه‌گانه احتمال برخورد انضباطی یحیی با سرلک را بالا خواهد برد مخصوصاً که سرلک قبل اخراج هم چندان بازی خوبی از خود نشان نداده و در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان