//
کدخبر: ۴۲۳۳۸۰ //

بنفش و سرخ علیه یکدیگر/ هوادار _ تراکتور بدون حضور هوادار

دو تیم هوادار و تراکتور امروز در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

بنفش و سرخ علیه یکدیگر/ هوادار _ تراکتور بدون حضور هوادار
به گزارش فرتاک نیوز،

در دومین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم هوادار در تهران پذیرای تراکتوری‌ها خواهد بود.

اطلاعات دیدار :

این دیدار امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه دستگردی تهران و با قضاوت علی بای و کمک آقایان امیر محمد داودزاده و محسن سلطانی و حضور احمد محمدی به عنوان داور چهارم آغاز خواهد شد.

تیم‌ها:

بنفش‌های تهرانی که سومین حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند در چهار هفته ابتدایی با یک برد، دو تساوی و یک شکست ۵ امتیازه و در رده‌ی هشتم جدول قرار گرفته‌اند، و حالا محمود فکری امیدوارست با متوقف کردن تراکتور پر ستاره حضور تیمش در نیمه‌ بالای جدول را تثبیت کند.

 در آن سو شاگردان پاکو خمز پس از دو شکست متوالی مقابل سپاهان و پرسپولیس مدعیان قهرمانی، در هفته سوم و چهارم با از پیش رو برداشتن مس رفسنجان و استقلال خوزستان امید‌ها را به هوادارانشان باز گرداندند و حالا بدنبال روند صعودی خود هستند.

شکست مقابل الشارجه و عدم رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا خاطره تلخی را برای پر شورهای‌ تبریزی ایجاد کرده و تراکتور می‌خواهد با رسیدن به جمع مدعیان و صدر جدول ناراحتی طرفدارانش را التیام ببخشد.

تقابل‌ها:

دو تیم چهار بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که هوادار یک و تراکتور دو بار موفق به پیروزی شده و یک بازی هم به تساوی کشیده شده است.

نکات ویژه:

* عدم حضور تماشاگران هنوز ‌بدترین اتفاق ممکن در لیگ امسال است که در بازی امروز بازهم شاهد این موضوع خواهیم بود

* تعطیلی لیگ‌ موجب شد تا محسن سفید‌چقایی، مرتضی منصوری و محمد عباسی سه مدافع مصدوم هوادار آماده حضور در این مسابقه شوند.

* مهدی عبدی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس و کنونی تراکتور تا کنون موفق به گشودن دروازه هوادار نشده و بدنبال شکست این طلسم خواهد بود.

پوریامنصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان