//
کدخبر: ۴۲۳۲۷۴ //

کنعانی‌زادگان در تلاش برای مکالمه با رونالدو!

حسین کنعانی‌زادگان در نیمه اول جدی‌ترین هماورد کریستیانو رونالدو در زمین بازی بود.

کنعانی‌زادگان در تلاش برای مکالمه با رونالدو!
به گزارش فرتاک نیوز،

این مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران که در اوج آمادگی هم به سر می‌برد، با حرکات موثر خود چند باری مانع از موفقیت و گلزنی فوق ستاره پرتغالی شد.

در اواسط نیمه اول و زمانی که رونالدو قصد داشت با ارسال پاسی با پشت پا سلطان الغنام را در موقعیت تک به تک قرار بدهد، پای او برخورد شدیدی با پای حسین کنعانی‌زادگان پیدا کرد که این مسئله باعث شد هر دو بازیکن روی زمین بیفتند و صدایشان به آسمان برود.

1927839 1927840

بعد از ورود پزشکان به زمین و مداخله آنها و پایان وقت ریکاوری، رونالدو با دست کنعانی‌زادگان را نشان می‌داد و می‌گفت که او خطای خطرناکی روی وی مرتکب شده است اما کنعانی‌زادگان نیز اعتقاد داشت او اول توپ را زده و سپس پایش به رونالدو برخورد کرده است.

1927841

این دو که باید طبق قوانین از زمین بیرون می‌رفتند، در مسیر بیرون رفتن و در حالی که عرض زمین را طی می‌کردند، شانه به شانه کنار هم بودند که حسین کنعانی‌زادگان سعی داشت از این فرصت استفاده کرده و از کریستیانو دلجویی کند اما مهاجم پرتغالی چندان اهمیتی به صحبت‌های کنعانی نمی‌داد و وقتی کنار زمین رفتند، پشتش را به بازیکن ایرانی کرد.

1927842

در نهایت زمانی که دو بازیکن به داخل زمین بازگشتند  کنعانی همچنان سایه به سایه رونالدو حرکت می‌کرد و سعی داشت تا او در موقعیت‌ها صاحب فرصت نشود که یکی دو بار دخالت او کاملا برای پرسپولیس موثر عمل کرد. اگرچه دانیال اسماعیلی‌فر نیز یک کمک فوق‌العاده اضافی به بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس بود.

1927843 1927844 1927845
 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان