//
کدخبر: ۴۲۲۸۸۱ //

هشدار به رئال: این مربی خط قرمز است!

رئیس باشگاه لورکوزن به شایعات درباره تلاش باشگاه‌های بزرگ اروپا برای به خدمت گرفتن ژابی آلونسو واکنش نشان داد و گفت کسی نباید به فکر مذاکره با این مربی اسپانیایی باشد.

هشدار به رئال: این مربی خط قرمز است!
به گزارش فرتاک نیوز،

 درخشش ژابی آلونسو روی نیمکت بایر لورکوزن باعث شده شایعاتی درباره علاقه چند باشگاه بزرگ اروپایی و حتی چند تیم ملی صاحب‌نام به او مطرح شود.

درحالیکه رئال مادرید یکی از گزینه‌های مطرح شده برای ژابی آلونسو است رئیس باشگاه آلمانی امروز در مصاحبه با اشپورت1 به این شایعات پاسخ داد و گفت لورکوزن سرمربی موفقش را رها نخواهد کرد.

فرناندو کارو، رئیس باشگاه، در این مصاحبه گفت:" من این را درک می‌کنم که وقتی تیم ما در زمین موفق می‌شود علاقه دیگر باشگاه‌ها به این تیم و مربی‌اش افزایش پیدا کند".

لورکوزن اخیرا و در تابستان جاری قرارداد ژابی آلونسو را تمدید کرد و این مربی 41ساله تا سال 2026 با باشگاه آلمانی قرارداد دارد.

1926289

کارو در ادامه صحبتهایش گفت:" این شایعات برای ما ناراحت‌کننده است ولی ژابی چنان روحیه حرفه‌ای دارد که اجازه نمی‌دهد این شایعه‌ها او را از هدف اصلی دور کند و تمرکزش را از بین ببرد.  ما الان نمی‌توانیم حدس بزنیم که یک سال، دو سال یا سه سال دیگر چه اتفاقی می‌افتد. ژابی آلونسو در حال حاضر هیچ علاقه‌ای به فکر کردن به آینده ندارد . ژابی به عنوان بازیکن همه افتخارات را به دست آورده و می‌داند یک تیم برای موفقیت چه چیزهایی لازم دارد. از این گذشته تجربه او تنها به یک لیگ خلاصه نمی‌شود".

ژابی آلونسو به عنوان بازیکن سابقه بازی در رئال سوسیداد، لیورپول و بایرن مونیخ را داشته و دو بار هم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. رویای لورکوزن این است که با این مربی ابتدا در بوندس‌لیگا به قهرمانی رسیده و حتی شانش را برای موفقیت در لیگ قهرمانان بیازماید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان