//
کدخبر: ۴۲۲۸۷۰ //

پیراهن جباری به مهاجم سوئدی پرسپولیس رسید

نبیل باهویی به عنوان مهاجم سرخ‌ها با پیراهن شماره چهارده در این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

پیراهن جباری به مهاجم سوئدی پرسپولیس رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق اعلام باشگاه  پرسپولیس  نبیل باهویی با پیراهن شماره 14 در ادامه فصل کار را در جمع سرخپوشان دنبال خواهد کرد.

نبیل باهویی که اولین بازیکن سوئدی تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود، به تازگی به عضویت سرخپوشان درآمده و هواداران این تیم امیدوارند ضعف خط هجومی تیم با حضور این بازیکن اروپایی برطرف شود.

این بازیکن که روز جمعه وارد تهران شده، به دلیل سرماخوردگی تست پزشکی را از دست داده و قادر به همراهی این تیم در جدال با النصر عربستان نخواهد بود.

نبیل باهویی در شرایطی با پیراهن شماره 14 برای پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد که یکی از ستاره‌های خاطره انگیز پرسپولیس که این شماره پیراهن را در اختیار داشت، رضا جباری بود. بازیکنی تکنیکی و گلزن که در دوره علی پروین به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار سرخپوشان کار را در این تیم دنبال می‌کرد.

یکی از نامدارترین اسطوره‌های باشگاه که این شماره را به تن می‌کند، مهاجم فرصت طلب پرسپولیس در دهه ۴۰ و ۵۰ محمود خوردبین بود که از روز نخست در پرسپولیس حضور داشت و بعد از سال‌های حضور به عنوان بازیکن، سرپرست، مربی، عضو هیات مدیره و مشاور، هنوز هم در این باشگاه حضور دارد و مشغول به فعالیت است و به این جهات صاحب رکوردهای اختصاصی است.

بازیکنانی مانند رضا جباری و محمد نوری هم از کسانی بوده‌اند که این شماره را به تن کردند. احسان پهلوان در سال‌های گذشته این شماره را به تن داشت و شهاب زاهدی هم در بدو ورود به تیم در فصل جاری، این شماره را پوشید ولی در نهایت شماره ۲۰ را به تن کرد. در میان خارجی‌ها، جری بنگستون با این شماره در دربی گلزنی کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان