//
کدخبر: ۴۲۲۷۹۰ //
دارابی: آقای فرقانی فرار رو به جلو می‌کنید؛

پاسخ ذوب‌آهن به تهدید سرپرست تیم امید

سرپرست و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن درباره حاشیه روز شنبه پیرامون این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

پاسخ ذوب‌آهن به تهدید سرپرست تیم امید
به گزارش فرتاک نیوز،

ملی‌پوشان امید پس از ناکامی در انتخابی المپیک و حذف زودهنگام از این مسابقات، در‌ حالی به تهران بازگشتند که پس از توقفی چند ساعته راهی چین شدند. تیم ملی امید قرار است در بازی‌های آسیایی هانگژو از ابتدای مهر ماه به میدان برود.
در همین حال مخالفت باشگاه ذوب‌آهن با حضور فردین یوسفی در اردوی امیدها باعث شد تا مهران فرقانی سرپرست تیم ملی امید مصاحبه تندی علیه این باشگاه اصفهانی انجام دهد. فرقانی در‌ گفت‌و‌گویی که با ورزش‌سه داشت اعلام کرد که محمد ربیعی و فردین یوسفی باید در کمیته اخلاق پاسخگو باشند.
با این وجود باشگاه ذوب‌آهن معتقد است سرپرست تیم ملی اساسا اجازه ندارد از زبان کمیته اخلاق حرفی بزند و آن‌ها کمال همکاری را با تیم ملی امید در چند ماه اخیر داشته‌اند.

عباس دارابی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن و عضو هیئت مدیره این باشگاه در همین خصوص گفت‌و‌گویی را با خبرنگار ما انجام داد. 
دارابی در واکنش به صحبت‌های امروز سرپرست تیم ملی امید، اظهار کرد: بیش از دو ماه است پس از تشکیل دوباره تیم ملی امید، محمدحسین اسلامی و دانیال ایری در اختیار این تیم بوده‌اند. بعد از این دوماه  کادرفنی تیم ملی امید، فردین یوسفی را هم از ما درخواست کرد؛ برای آنکه تیم امید کشورمان بتواند حضور قدرتمندتری در مسابقات داشته باشد و از طرف دیگر تیم ذوب‌آهن نیز بتواند با فراغ بال بهتری در لیگ برتر مسابقه دهد حاضر بودیم این بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دهیم اما ایری خط خورد و دو بازیکن از ذوب‌آهن درخواست شد. درحالی که به نظر می‌رسد مسئولان تیم امید نمی‌خواستند سه بازیکن تیم ذوب‌آهن در لیست‌شان باشد و به نوعی شاهد برگزاری دیدار ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در زمان دیگری باشیم.
وی افزود: روزهای گذشته باشگاه ذوب‌آهن درحال رایزنی با فدراسیون فوتبال بود و دو پیشنهاد به فدراسیون مبنی بر حضور ایری به جای یوسفی داد باتوجه به اینکه علاوه بر یوسفی،‌ اسلامی هم همراه با تیم ملی امید است و ذوب‌آهن دو بازیکن فیکس خود را برابر استقلال خوزستان در اختیار ندارد. پیشنهاد دوم نیز حضور یوسفی در تیم امید بود مشروط به آنکه بازی پنج شنبه هفته جاری ما با استقلال خوزستان به زمان دیگری موکول شود.

1918116

وی افزود: حتی در گفت‌‌وگویی که منتسب به آقای فرقانی است فردین یوسفی تهدید شده اگر به جمع تیم اضافه نشود او در کمیته اخلاق باید پاسخگوی عدم حضورش باشد درحالی که در صلاحیت چنین فردی این صحبت‌ها نیست و قطعا تهدید‌های فرقانی را در مراجع مورد نظر فدراسیون فوتبال پیگیری خواهیم کرد.
دارابی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد مدیران تیم‌ها وظایف مهمی‌تری دارند و به‌جای آنکه به حواشی دامن بزنند می‌توانند تمرکز خود را روی امور تیم ملی و حیطه اختیاری خودشان بگذارند. با وجود همه صحبت‌های غیرواقع دلیل تاخیر یوسفی در تیم امید کشورمان رایزنی باشگاه ذوب‌آهن با مدیران فدراسیون فوتبال بود و فدراسیون نیز به ما اعلام کرد برای تعیین تکلیف صبر کنید. با این حال با وجود اینکه فردین یوسفی جزو سهمیه بزرگسالان تیم ملی است و درحالی که این روزها تقویم فیفادی نیز نبوده اما تیم ذوب آهن برای افتخار آفرینی تیم ملی کشورمان و همکاری و همراهی با تمام رده‌های تیم ملی این بازیکن را در اختیار تیم ملی امید قرار داد.
سرپرست ذوب‌آهن همچنین از تهیه بلیت برای فردین یوسفی به مقصد هانگژو خبر داد و تصریح کرد: با توجه به نظر موافق سرمربی محترم ذوب‌آهن و باشگاه، به آقای خسروی اعلام کردیم تا برای فردین یوسفی بلیت تهیه کنند و این بلیت برای روز یکشنبه تهیه شده است.
وی با خطاب قرار دادن سرپرست تیم ملی امید، افزود: آقای فرقانی این مصاحبه شما فرار رو به جلو است‌. شما مرجع رسیدگی و در جایگاه تعیین کردن خط‌و‌مشی برای کمیته اخلاق نیستید و این موضوع از طریق کمیته اخلاق پیگیری می‌کنیم.

دارابی با اشاره به همکاری ذوب‌آهن با تیم ملی امید در ماه‌های قبل، خاطرنشان کرد: محمدحسین اسلامی در اردوی ترکیه ابتدا فصل که جز فیفا دی نیست در اختیار تیم امید بود و این ماه هم که از ۹ شهریور تا ۱۷ مهر که حدود ۴۰ روز است، در اختیار تیم ملی است. من نمیدانم چگونه باید کمک می کردیم و این در صورتی است که در زمانی که اسلامی در اختیار تیم ملی بود ما سه بازی تدارکاتی بسیار مهم و استراتژیک این بازیکن نخبه و آینده دار را در اختیار نداشتیم چون وی کسی است که ثابت کرده می تواند در بازی های بزرگ نیز به تیم خود کمک کند.
سرپرست ذوب آهن در بخش دیگری از صحبت هایش بار دیگر تاکید کرد: آقای فرقانی فرار رو به جلو نفرمایید. شما بعد از آنکه فهمیدید  دیروز از طرف من با فدراسیون برای اعزام فردین یوسفی تماس گرفته شده است، امروز مصاحبه کردید و تهدید به محرومیت در کمیته اخلاق و دیگر مراجع انضباطی می‌کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان