//
کدخبر: ۴۲۲۷۸۳ //

توصیه دارنده ۶ مدال جهان و المپیک به حسن یزدانی

مهمان ویژه مسابقات جهانی کشتی آزاد به حسن یزدانی کاپیتان کشتی آزاد کشورمان در آستانه فینال بزرگ روحیه داد.

توصیه دارنده ۶ مدال جهان و المپیک به حسن یزدانی
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا حیدری یکی از بزرگان تاریخ کشتی ایران، تماشاگر مسابقات جهانی کشتی آزا در بلگراد است که تصاویرش در کنار علیرضا دبیر هم تیمی سابق خودش و رئیس فدراسیون فوتبال منتشر شد.

از طرفی حسن یزدانی در این رقابت‌ها پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ و ضربه فنی جایدن لاورنس از استرالیا را از پیش رو برداشت. او در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر بات اردن بیامباسورین از مغلوستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. او در این مرحله مایلز ناظم امینه دارنده مدال برنز المپیک از سن مارینو را با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر جاورایل شاپیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. نماینده کشورمان در دیدار فینال به مصاف دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می‌رود.

در آستانه این کشتی، شنیدیم علیرضا حیدری در برخورد با حسن یزدانی به شدت از او تعریف کرده و به این کشتی گیر پرافتخار کشورمان روحیه داده است.

گفتنی است علیرضا حیدری چند سال پیش در مورد حسن یزدانی مصاحبه جالبی انجام داده و به او توصیه کرده بود: حسن یزدانی یک ستاره است حسن یزدانی نمی‌تواند دفاع کند. زمانی که حمله می‌کند، خوب است. اما وقتی بایستد کلاه سرش می‌رود! او باید برود برای ده بر هیچ کردن همه رقبا و ...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان