//
کدخبر: ۴۲۲۶۱۲ //

پوچتینو: خیلی خوب است که در چمپیونزلیگ نیستم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، خوشحال است که با افزایش مصدومان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد.

پوچتینو: خیلی خوب است که در چمپیونزلیگ نیستم!
به گزارش فرتاک نیوز،

چلسی روز یکشنبه در بازی هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی بورنموث به میدان خواهد رفت.

مائوریسیو پوچتینو که تیمش تا اینجای فصل 2 شکست، یک تساوی و یک پیروزی داشته امیدوار است تیمش در این بازی به نتیجه خوبی دست پیدا کند.

پوچتینو در نشست خبری پیش از این بازی در این خصوص که تیمش باید حتما برنده شود، گفت:"چرا می‌گویید حتما باید برنده شد؟ مسلم است که در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم. اگر برنده نشدید، مشکلات وجود خواهد داشت. این واضح است."

رومئو لاویا؟

واقعاً ناامید هستیم زیرا او خیلی خوب تمرین می کرد. در فیفادی، او دچار پیچ خوردگی مچ پا شد. امیدواریم مشکل بزرگی نباشد. این یک وضعیت غم انگیز است زیرا او تقریباً آماده بازی بود. ما باید منتظر ارزیابی باشیم. نمی دانیم [چقدر او در میادین است]. باید ارزیابی کنیم.

آرماندو بروخا؟

من [نظرات اتحادیه فوتبال آلبانی] را نشنیدم. نه، او هنوز در دسترس نیست. بادیاشیلن همین چنین وضعیتی دارد.

انزو فرناندز؟

امروز او روحیه و انرژی خوبی داشت. مقابل بولیوی گلزنی کرد. در روحیه بسیار خوبی قرار دارد. فکر می‌کنم او آماده خواهد بود. مویسس کایسدو را باید کمی بعد ارزیابی کنیم، اما امیدواریم که در بازی حضور داشته باشند.

1925362

ریس جیمز؟

او در حال ریکاوری خوبی است. همانطور که ما هر روز ارزیابی می‌کنیم، نمی توانم بگویم بازگشت او نزدیک است یا نه. او واقعاً خوب است. می خواهد دوباره به تیم کمک کند. امیدوارم که نزدیک باشد و بتواند قبل از فیفادی بعدی در دسترس باشد.

عملکرد تیم در 4 هفته؟

وقتی پنج بازی را تجزیه و تحلیل می‌کنید، فکر می کنم ما مستحق برد بودیم، اما به دلیل جزئیات و شرایط مختلف این کار را نکردیم. شما باید در عملکرد عالی باشید. این فقط مربوط به زمان است. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و تیم بسیار خوبی داریم.

عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا؟

در این شرایط، برای ما خیلی خوب است زیرا 12/11 بازیکن مصدوم داریم [با خنده]. تعداد بازیکنان حاضر در فهرست تیم در حال حاضر خیلی کاهش یافته است. اما بدیهی است که هدف چلسی همیشه حضور در این رقابت است.

رضایت از تیم؟

عملکرد تیم در ماه اول خوب بود. ما امتیازاتی را که شایسته آن بودیم دریافت نکردیم. بازیکنان به روشی که می خواهیم بازی کنیم، اعتقاد دارند. از نظر داده ها ما بسیار خوب هستیم. چیزی که از دست می دهیم گلزنی است. گل‌ها، یکی از مهمترین چیزها هستند. خوب بازی می کنیم، ما روی بازی ها تسلط داریم، اما در نهایت باید تهاجمی تر باشیم.

فصل گذشته؟

نمی‌توانیم فصل گذشته را سرزنش کنیم. باید خودمان را سرزنش کنیم. باید راه‌حل‌هایی را در خودمان پیدا کنیم. نمی‌توانیم گذشته را سرزنش کنیم. این یک دوره جدید است، همه چیز جدید است. می‌خواهم برنده شویم. ما می‌خواهیم برنده شویم. بازیکنان باید این فشار را احساس کنند. برای تسلیم شدن یا نرسیدن به اهدافی که در ابتدا تعیین کرده‌ایم خیلی زود است. این در مورد ادامه راه و باور است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان