//
کدخبر: ۴۲۲۵۷۱ //

سخنگوی AFC: نمی‌توانیم محرومیت هواداران پرسپولیس را به تعویق بیندازیم

سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بر محرومیت تماشاگران پرسپولیس در دیدار سرخپوشان مقابل النصر عربستان مُهر تأیید زد.

سخنگوی AFC: نمی‌توانیم محرومیت هواداران پرسپولیس را به تعویق بیندازیم
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پرسپولیس خرداد سال 1400 با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال فوتبال آسیا (AFC) به‌خاطر انتشار پُستی عجیب در صفحات مجازی این باشگاه در آستانه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از حضور تماشاگران خود در یک دیدار خانگی محروم شد.

با توجه به غیبت سرخپوشان در فصل گذشته لیگ قهرمانان، این محرومیت اعمال نشد و اولین بازی خانگی پرسپولیس پس از این حکم، به دیدار روز 28 شهریور مقابل النصر عربستان برمی‌گردد. به این ترتیب، هواداران پرسپولیس نمی‌توانند دیدار این تیم برابر یاران کریستیانو رونالدو در آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 را از نزدیک تماشا کنند.

نضال بحران سخنگوی AFC شب گذشته (پنجشنبه) با برنامه تلویزیونی «فی المرمی» گفت‌وگو کرد. وی در پاسخ به سؤال مجری این برنامه در مورد احتمال تعویق محرومیت حضور تماشاگران پرسپولیس اظهار داشت: نمی‌توانیم چنین کاری انجام بدهیم. باشگاه پرسپولیس قبلاً با جریمه انضباطی مواجه شده و دیدار این تیم با النصر، بدون حضور تماشاگران خواهد بود. ان‌شاءالله هواداران پرسپولیس می‌توانند برای بازی‌های بعدی به ورزشگاه بیایند.

تیم‌های پرسپولیس و النصر از ساعت 21:30 روز سه‌شنبه 28 شهریور، در چارچوب هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۵۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان