//
کدخبر: ۴۲۲۵۶۷ //

سردار را دست کم نگیرید، شاید شگفتی این فصل باشد

سردار آزمون می‌تواند شگفتی این فصل ترکیب تیم ژوزه مورینیو باشد.

سردار را دست کم نگیرید، شاید شگفتی این فصل باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از شروع ناامید کننده در ابتدای فصل و کسب فقط یک امتیاز در سه بازی، رم باید بعد از وقفه بازی‌های ملی شروع متفاوتی داشته باشد تا تلخی این نتایج را کاملا به فراموشی بسپارد. اولین گام در این راستا دیدار برابر امپولی خواهد بود که آنها نیز هیچ امتیازی کسب نکرده‌اند و به نوعی به دنبال فرار از بحران هستند.

سردار آزمون در وقفه بازی‌های ملی تمرینات گروهی خود را با رم آغاز کرد. ستاره ایرانی در هفته آخر نقل و انتقالات تابستانی به رم پیوست اما به دلیل مصدومیت، هواداران هنوز فرصت نکرده‌اند که او را در زمین ببینند اما به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او در لیست تیم ژوزه مورینیو برای دیدار برابر امپولی حضور خواهد داشت.

آزمون بخش تهاجمی رم را به همراه لوکاکو، دیبالا و بلوتی تکمیل می کند. برخلاف سه مورد دیگر، او تطبیق پذیری بیشتری دارد. او همچنین در دو تیم هجومی با یک مهاجم مرکزی قدرتمند در روسیه و در پست های مختلف در آلمان بازی می کرد. اگر شرایط بدنی او اجازه دهد، آزمون می‌تواند مهره گرانبهایی برای مورینیو باشد.

در خارج از زمین هم اشتیاق او به اسب در بین هواداران رم جلب توجه کرده است. چه کسی می داند شاید آزمون بتواند شگفتی‌ساز فصل باشد، بازیکنی که باید روی او تمرکز کرد تا به کمکش شروع بد ابتدای فصل برای رم به فراموشی سپرده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان